18 Nisan 2013 Perşembe

Bugünlerde...

Dinlediklerim...

1-Rihanna- Diamonds
2-Rihanna feat Mikky Ekko- Stay
3-Taylor Swift-I Knew You were Trouble
4-Pink-Try
5-James Arthur- Impossible

Okuduklarım...

 Çok çok uzun zamandan beri İngiliz edebiyatını takip ediyorum. Bana göre -normalde öyle olmamalarına rağmen- romanlarında aşkı dolu dolu bu kadar romantik anlatan yazarların büyük bölümü İngiliz edebiyatına mensup. Ve tabii ki özellikle Jane Austen kitaplarına bayılıyorum. Zaten Aşk ve Gurur'u okuyup da sevmeyen yoktur bence...Neyse saadete gelirsek eskiden beri takıntım olan bir alışkanlıktan ötürü sevdiğim kitapların farklı basım ve çevirmenlerini bulursam hemen alıyorum. Kütüphanemde aynı isimli kitapların onlarca farklı bir  eşi daha var ve ben her seferinde yine aynı heyecanla komik bir şekilde bunları severek okuyabiliyorum. Bugünlerde D&R'dan Hasan Ali Yücel'in Klasikler Dizisi başlığında oluşturduğu Jane Austen serisini aldım. Aşk ve Gurur okundu bitti şimdi Akıl ve Tutku'ya başladım. Çeviri güzel başarılı ama sanki kadın duygularını bir erkek çevirmenin kaleme alması biraz yetersiz kalmış...


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin