13 Şubat 2013 Çarşamba

Sare'nin Kuş Temalı Hastane Odası Süslemesi

Sare'nin hastane odasının süslemelerini merak eden bazı arkadaşlarımız olmuştu. Bende fikir vermek açısından çok detaylı olmasa da bu post'u hazırlamaya karar verdim.

Süslemenin hikayesine gelirsek; Sare'ye hamile kaldığım ilk aylarda bir dekorasyon dergisinde kuş oymalı bir bebek odasını görüp beğenmiş ve odasını bu şekilde hazırlamayı düşünmüştüm. Daha sonra kuş konsepti, mobilyayla beraber hayatımıza yerleşti, böylece hastane odasını da yine bu temaya uygun hazırlamaya karar verdik. Ben malumunuz interneti ve dergileri sürekli karıştıran biri olarak hastanede nasıl süslemeler yapacağımıza dair birçok fikir biriktirdim ve bu sırada daha önce burada bahsettiğim tatlı mı tatlı Didem girdi devreye. Kafamdaki her şeyi tek tek not etti ve bende kendimi tamamen ona teslim ettim. Odamızı neredeyse sabahlara kadar en ince detayına kadar tek tek uğraşarak süsledi.İşte aşağıdaki sonuçlar çıktı ortaya ve kesinlikle hayallerimden bile daha havalı, daha süslü bir oda hazırlandı.

Hastane odamızın dış kapısında bu cici kapı süsü hazırlandı.Şu anda da Sare'nin oda kapısında asılı duruyor. 
579136_10151259336495469_474223473_n

Didem her bir detayı en ince şekilde hazırladı ve odada kullanılabilecek her metre kareyi önceden ölçülerini aldığı için kullanabildi.
IMG_9309-1

Sare'nin hastane küvezi çok süslüydü. Hatta ameliyatlı halimle bebeği almak ve yerine koymak o kadar rahattı ki, bir de güzel süslenince hastaneden satın alıp bu haliyle eve götürmeyi bile düşündük. Ama evde zaten hali hazırda bir beşiği olduğu için sonradan vazgeçtik.
IMG_9664-1

Benim kızımla kaldığım ikinci odanın içinde Sare'ciğe hoşgeldin banner'ı hazırlandı. Bu da yine Didem'in hazırladığı bir başka güzel sürpriz oldu...
IMG_9310-1

Pembe ve beyaz tonlarda köpükten bir stand hazırlandı. Standın kenarlarında da yenebilen köpükler eklendi.
IMG_9361-1

IMG_9370-1

IMG_9366-1

IMG_9365-1


Jelibon, marshmallow, bonibon, badem şekeri tarzı minik ikramları ziyaretçilere giderken götürebilmeleri için yine pembe rengindeki bu minik karton keseler  hazırlandı.
IMG_9363-1

IMG_9369-1

IMG_9362-1


Kuş şeklinde cake pops'lar hazırlandı ve kuş yuvalarına oturtuldu. Ben maalesef tadamadım ama arkadaşlarım çok lezzetli olduğunu söylediler..
IMG_9360-1

IMG_9367-1

IMG_9359-1

IMG_9355-1

Su şişeleri yine konsepte uygun giydirildi ve kavanoz kapakları süslendi.
IMG_9354-1

IMG_9353-1

IMG_9349-1

İkinci odanın kapısında da bu şirin süs hazırlanmıştı...
IMG_9316-1

IMG_9345-1

IMG_9344-1

IMG_9342-1

IMG_9341-1

IMG_9340-1

IMG_9339-1

IMG_9338-1

IMG_9337-1

IMG_9318-1


Sare'nin hastanede verilecek olan süslerini annemle ben hazırladık. Kafamda insanların daha sonra da kullanabileceği ve uzun süre evlerinde bulunabilecek bir şey hazırlamak vardı. Karnım burnumda olduğundan çok gezme şansım olmadı ben de internetten bulduğum toptancı bir firmadan bu çerçeveleri alıp içlerine diğer süslerle aynı olan temayı bastırıp yerleştirdim ve sonra da pembe tüllerle kapattık. Hastane odasında da metal ağaçlara asarak ziyaretçilerin rahat alabilmelerini sağladık..
IMG_9317-1

IMG_9311-1

Sonuç olarak ister kendiniz hazırlayın ister ikinci bir kişinin yardımını alın her halükarda bu tarz organizasyonlar muhteşem ve unutulmaz anılar olarak hem sizin hem de çevrenizin kafasında yer ediyor... 

10 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş süsler ve tüm hazırlık.
sarecik mutlu ,huzurlu büyüsün inşallah..
okurken ben tüm bunları keremime yapmayı hayal ettiğim halde yapamadığıma yandım yine ....

Sevim le Hayatı Yakala dedi ki...

gerçekten çok güzel bir organizasyon olmuş. Böyle geniş çaplı bir hazırlık için profesyonel yardım almak şart. Allah kızınızla birlikte mutlu bir hayat nasip etsin.
Ayrıca blogunuzda hoşuma gitti. Sizi takip etmek istedim. Bana da beklerim ...

Sevim le Hayatı Yakala dedi ki...

gerçekten çok güzel bir organizasyon olmuş. Böyle geniş çaplı bir hazırlık için profesyonel yardım almak şart. Allah kızınızla birlikte mutlu bir hayat nasip etsin.
Ayrıca blogunuzda hoşuma gitti. Sizi takip etmek istedim. Bana da beklerim ...

vintage peony dedi ki...

Tebrik ederim, kavuştunuz demek. Allah analı babalı büyütsün. ismi de şahaneymiş gerçekten anlamı nedir?

Yasasin Ben dedi ki...

Elifim Uyurken; Amin..çok teşekkürler.en önemlisi evladımıza sağlıkla kavuşmamız gerisi biraz teferruat aslında. inşallah bir sonraki bebeye yaparsınız:))

Yasasin Ben dedi ki...

Sevimle Hayatı Yakala;çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için...
kendinize yapılması gerekiyorsa bu tarz organizasyonlar biraz meşakkatli ve hem zaman hem sabır istiyo..kesinlikle yardım şart.. sizi takipteyim artık:))sevgilerr

Yasasin Ben dedi ki...

vintage peony;amin çok teşekkürler..İsmi saf, temiz demek..kızım olduğunda koymak istediğim tek isimdi başka düşünmedim bile.. bizim pamuğa da baya yakıştı:))

Guliz dedi ki...

Merhaba, ben de yakinda dogum yapicam kus temasi dusunuyorum. Sizin stickerlardaki kusu cok begendim, sizin icin sakincasi yoksa sablon olarak elinizde varsa bana mail atarsaniz sevinirim, atmazsaniz da caniniz sagolsun:) tskler gizarc@gmail.com

Guliz dedi ki...

Merhaba, hersey cok guzel olmus. Ben de ocakta dogacak kizim icin hastane suslemesini kus temasi hazirliyorum. Sticker/banner hazirdi ama sizin kus cok sevimli. Sakincasi yoksa sablonlari da varsa bana mail atarsaniz sevinirim. Tskler. Gizarc@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba, suslemelerinize bayildim, bend e yatak istirahatinden dolayi disari cikip alisveris yapamiyorum, bu cerceveleri aldiginiz toptancinin telefon, mail yada internet adresini yazarsaniz cok sevinirim.
deniz_adar@hotmail.com mail adresim, simdiden tesekkurler.

Blog Widget by LinkWithin