1 Ekim 2012 Pazartesi

Elbise Şeklinde Süslü Peçete Yapımı

Artık süslü organizasyonlar, değişik hazırlıklar, temalar çok bir moda oldu. Bir ara yurt dışı partilerini görüp ''nasıl yapıyorlar bunları nasıl bir vizyon vay be'' derdim, ama şimdi bizim organizasyon firmaları da hiçbirinden aşağı kalmıyorlar. Ben hastane odası süslemeleri ve tüm organizasyonları gözüm kapalı şekilde Pofuduk Bezler isimli firmaya teslim ettim. Yöneticilerinden Didem'le sanki yıllardır tanışıyor gibi acayip bir iletişim oldu aramızda ve kafamdakileri ona aktardığımda bir daha beni ikiletmeden oluşturmaya başlamıştı bile. Didemler sadece doğum-hastane odası süsleme değil, baby shower, mevlüt, kına, vaftiz vs. gibi organizasyonlar ve yeni doğan hediyeleri, pasta, kurabiye, çiçek gibi birçok şeyi de başarıyla yapıyorlar. Arkadaşlarımın ve annemin ortak hazırladığı sürpriz baby shower partisinde Didem'le yeniden iletişime geçip bana inanılmaz bir pasta kurgulamışlar. Bana öyle gelmiş olabilir bilmiyorum ama ben pastayı görünce inanılmaz beğendim. Görüntüsü de tadı da acayip güzeldi. Normalde huyum olmamasına rağmen bebişimi temsil eden popolu ayaklı pasta hamurunu alıp saklamaya karar verdim. O kadar tatlı ki; sanırım zaten küçük olan buzdolabı difrizimde uzun süre yer tutacak:)) Eğer Pofuduk Bezler'le ilgili biraz daha bilgi almak istiyorsanız buraya ışınlanın.
İşte bizim minik kızımız Sare'nin adına hazırlanan ilk pastası....
800_0210

Organizasyonlardan bahsediyorken geçen gün rastladığım bu sitedeki şirin mi şirin elbise şeklindeki peçeteyi paylaşmadan edemedim. Henüz yapmayı denemedim ama mutlaka misafirlerime denemeyi planlıyorum. İstediğiniz renk ve desenlerde deneyebilirsiniz. Hatta pullarla bile süslenebilir sanırım. Baby shower'lar ve kız arkadaşlarınızla çay saati davetleriniz için bence hoş bir sunum olacaktır.
napkin-dress-12

napkin-dress-11

napkin-dress-8

napkin-dress-7

napkin-dress-6

napkin-dress-5

napkin-dress-4

napkin-dress-2

napkin-dress-1
source

6 yorum:

kuyame dedi ki...

cok guzel bayildim pecetelere ellerine saglik, benim de bloguma beklerim hem cekilis var belki katilmak istersin,sevgiler Hediyemiz Victoria Secret`dann!
http://kuyame.blogspot.com/2012/09/hediyemiz-victoria-secretdann-hadi.html

hülya yavuzer dedi ki...

Şahanee biir pasta ,ama insan bunu yemeğe kıyamazki :) bebeğini hayırlısıyla kucağına alır çok mutlu olursunuz inşallah ...sağlıklı ,mutlu ,başarılı bir beebek diliyorum:)
Sare bebeğe öpücükler,bence hissetti şuan:)))

Venuste Hayat dedi ki...

canım Pınarcıııımm! nasılsın? bak yorumunu okuyunca ne mutlu oldum anlatamam, hemen cevap yazmak için mailimi açtım ama kız ağladı
onun yanına gittim işte gidiş o gidiş biraz önce aklıma geldin ve hemen yazmak istedim sana! tatlımm, maalesef günler öylesine deli bir hızla geçiyor ki biraz önce Pervin'in doğumdan hemen sonraki resimlerine bakıyordum sanki aynı bebek değil şimdi kucağımda etrafa gülücükler saçan, diye düşündüm! o ilk saatler ve koca hamilelik dönemi sanki hiç yaşamadım ya da rüyaydı, geçti bitti... hoş ve tatlı bir rüyaydı! derin ve güzel bir uykuydu, uyandım ve hatırası kaldı... hele kızımın ağzıma koyduğum her lokmada attığı tekmelerin yeri hep içimde! sanki o başka bir şeydi,diyorum ya doğumla beraber ilginç ve tatlı bir rüyadan uyanıyor insan! kucağına alınca çok daha başka güzel duygular hatta tarifsiz duygularla doluyor kalbin, gerçekten annelik hormonu iliklerini dolduruyor ama o hamile olmak başka bir güzellik ya! biraz önce twitterdaki resimlerine baktım da ne cici bir hamile olmuşsun sen! maşallah milyon kere! zaten güzelsin, ama yanlış anlama şu hamilelik insana ayrı bir güzellik katıyor! hele göbüşteki kız ise valla yüzüne de başka bir güzellik geliyor insanın! sana da çok yakışmış hamilelik, bir kez daha maşallah! çok az kalmış olmalı doğuma artık! ben sana aslında doğum yaptığım gün mesaj atacaktım hastanden ama lanet olası internete bir türlü bağlanamadım! yoksa sözüm vardı unutmamıştım! çok istedim ama olmadı! doğum yöntemine karar verdin mi canım? gerçi her ne şekilde olursa olsun sağlıkla kavuşun inşallah birbirinize tek dileğim bu! doğan büyüyor canım ya dediğin gibi! ben pek lohusa hallerine giremedim ama çok şeylerde battı diyebilirim, tavsiyem anneni yanından ayırma, ben büyük bir hata yapıp doğumdan 15 gün öncesi kayınvalidemi istanbul'a çektim.gitmesi tam 2 buçuk ayı buldu! çok sever sayarım kendisini ama böyle bir zamanda o bile fazla geldi bana... o nedenle anne şart diyorum! allah'tan annem olaya müdahale etti de bir sıkıntı olmadan atlattık! sahi annen nasıl oldu? umarım iyidir! sevgilerimi ilet! aslında başka güzel bir tavsiyemde şu olabilir sana asla sana lohusaymışsın gibi davranmasını bekleme kimsenin, çünkü beklentin fazla olurda karşılık göremezsen daha çok üzülürsün, bu da bana eşimin tavsiyesiydi... ben öyle yaptım, herşeye çok kulak asarsan iş gerçekten içinden çıkılmaz bir hal alır...kısa bir dönem, çabuk geçiyor! keyfini çıkar! kızının o ilk günlerde muhteşem bir kokusu olacak inanmazdım ben ama doğruymuş,gerçekten baş döndürücü... onu bol bol içine çek, çünkü bir haftanın sonunda ya gerçekten kayboluyor ya da burnun alışıyor alamıyorsun onu... ismi de ne güzel, ismiyle yaşasın! Sare... çok zarif bir seçim! listene de bayıldım doğrusu, benim hiç fırsatım olmadı yazmaya hatta izin verirsen senin yazını imzan altında bloguna da link vererek paylaşmak isterim, çok araştırmacısın! bu özelliğine bayılıyorum! yüzyüze görüşme fırsatım olmasa da sanki uzun zamandır tanıdığım arkadaşlarımdan biri gibisin canım! dilerim bir gün bir yerlerde karşılaşabiliriz, bak hatta şöyle söliim, yakın zamanda olamayacağını bilsem de antalya'yadız biz çoğunlukla biliyorsundur belki, olurda bir gün yolun düşerse beklerim inan ki :) çokta sevinirim seni ve minik Sareciği görmekten :)lütfen haber ver.hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla doğurup alırsın kızını kucağına! booool öpücüüükler,sevgiler!

Yasasin Ben dedi ki...

Kuyame'cim teşekkürler mutlaka bakıcam bloğuna.

Yasasin Ben dedi ki...

Hülya'cım çok teşekkür ederim, harika dilekler bunlar..gerçekten çok teşekkür ederim..Sare'cik bence de hissetti:)))

Yasasin Ben dedi ki...

Meltemcimmm,,Allah nasip ederse 2 haftaya yakın kaldı. Son günler herkesin söylediği gibi geçmek bilmiyor... Heyecan dorukta....
Doğum yöntemiyle ilgili hiçbir korkum endişem yok. Çünkü hangisi olursa olsun önemli olan pıtırcığıma kavuşmam. Bu son dönemler hakikaten çok farklı oluyor. Şu anda hayatımda hiç görmediğim, sesini duymadığım, kokusunu hissetmediğim ve neye benzediğini bir varlığa aşık olmuş durumdayım. İnanılmaz bir özlem var...Dediğin gibi o güzel kokuyu derin derin içime çekmek istiyorum bir an önce. Ya bide sanırım ben onu izlemekten gece gündüz uyuyamam.Elbiseleri, battaniyeleri misler gibi yıkandı bazen odasına gidip minyatür çoraplarını kokluyoruz karı koca:))
Bide bu kocaman göbüşe o kadar alıştım ki dediğin gibi tekmelerini çok özlicem sanırım.

Pervin'de gerçekten çok çok güzel bebek.MAŞALLAH! İsmi gibi öyle ışık saçıyor ki çok isabet olmuş bu isme karar kıldığınız. Bir de saçlı maçlı beyaz pamuk gibi bişey. Hele o ilk doğduğunda hastanedeki fotosu var ya açıkçası arada bakıyorum bakıyorum kapatıyorum:)Eller yumuş yumuş maşallah. Şansı da bahtı da yıldızlar gibi bol ve güzel olsun...

Bu arada çok çok teşekkürler sen benimle ilgili güzel düşündüğün için güzel görmüşsün. Tombik bir anne adayı oldum 9 ayda hayatımda yemediğim kadar çok yedim içtim, şimdi kara kara doğum sonrası bunu nasıl atlatıcam diye düşünüyorum..Yerken inanılmaz eğlenceliydi:D

Doğum sonrası kayınvalidem ve annem devridaimli gelecekler. Şu 1 ayı atlatırsak sanırım en zor kısmı atlatmış oluruz bence. Biraz bunalıma girer miyim die tırsmıyor dilim yani...Allah yardımcımız olsun..Annemin sağlığı maşallah çok iyi, ama biliosun konu annem olunca ben hep endişeliyim ve tetikteyim. Eşinin tavsiyesiyse kesinlikle doğru, sıfır beklentiyle sanki tekmişsin gibi düşünmek lazım sanırım.Hamilelik döneminde bile bazı hamiş arkadaşlarım uff puff yaparken ben kilometrelerce yol yürüdüm, evimin işini yaptım.İyiki de böyle yapmışım.Rahata alışınca insan vallahi iyi olmuyor. Geçen hafta doğum sonrası eve ve bana yardımcı olması için bir bayan bulduk.Çevremizdeki doğum yapan herkes bunun çok gerekli olduğuyla ilgili kesin konuştu çünkü.Ama inan 1 hafta bunalıma girdim ve erteledik bu işi ihtiyacım olana kadar. Yani kendi işimi yapabileyim muhtaç olmayayım ben şikayet etmem iş yapmaktan.

Listeyi tabii ki paylaşabilirsin,çok sevinirim birilerinin işine yararsa ne mutlu bana. ben kendimce baya araştırdım, insanlar bu dönemde çok gereksiz şeylere para harcayabiliyor ve çok günah yani fuzuli para. Belki benim listemde bile vardır gereksiz olan birşeyler ama dediğim gibi en aza indirmeye çalıştım ihtiyaçları..

Duygularımız kesinlikle karşılıklı. Bende senin fotonu gördüğümde sanki tanıyor gibiydim, simalarımız da andırıyor sanki:)):)İnşallah biraraya gelme şansımız olur, ben Antalya'ya sen de İstanbul civarına gelirsen mutlaka hbrimiz olsun birbirimizden. Kızları tanıştırırız, çok severler birbirlerini eminim:)))
İnşallah hastaneden yazabilme şansım olur ve haber edebilirim.

Dualarını eksin etme, kızımızla inşallah sağlıkla mutlulukla evimize döneriz doğum sonrası bir aksilik çıkmadan. Nazar bu dönemde en çok korktuğum şey, Allah kötü gözlerden ve niyetlerden esirgesin inşallah....
Çok çok öpüyorum seniii, ve tabii ki de prenses Pervin hanımı....

Blog Widget by LinkWithin