17 Eylül 2012 Pazartesi

Tembel hamişden sevgiler

Neredeyse iki ay olmuş bloğa konu girmeyeli ve bu kadar süre araya girince endişe dolu mailler gelmeye başladı:D Yazabildiklerime tek tek cevap verdim ama eğer unuttuğum birileri varsa n'olur kusura bakmasın. Bazen kafam öyle dolu ki hakikaten bir saat önce ne yaptığımı hatırlayıp söyleyemiyorum bile.
Bu kadar zamanda ne mi yaptım? Öncelikle kocaman bir maşallah diyeyim; 8 aylık oldum. Bugünden hesaplarsak Allah nasip ederse yaklaşık 30 civarı günüm kaldı kızımıza kavuşmak için. Bu süre içinde hayat hep onun için koşturmakla geçti diyebilirim. Tabii ki bunlar sanırım bugüne kadar düğün telaşı dışında uğraştığım en güzel en tatlı telaşlardı. Önce kızımızın odasını yetiştirmek için uğraştık. Çünkü malum doğuma kadar bir an önce gelip kokusunun çıkması, eşyaların yerleştirilmesi vs. gerekiyor. Uzun zamandır aklımda olan bir model vardı hatta modelini bir dergide görüp aylarca yanımda taşımıştım.  Çok şükür birebir istediğim gibi  temin edebilen bir mobilya firması bulduk. Onlar henüz gelmeden odamızı ona göre boyadık, duvar kağıtlarıyla süsledik... Sonra doğum için hastane odamızı süslemek ve gelen misafirlerimizi daha güzel ağırlamak için harika bir organizasyon firmasıyla anlaştık. Hastanede verilecek olan hediyeleri daha orjinal olsun diye  ben kendim yapmak istedim ve bunun için Eminönü'ne koca göbüşümle keşfe çıktım:D Ama maalasef elim boş döndüm. Daha sonra  internetten sipariş alan bir yerle anlaştım ve şimdi yaklaşık 150 adet hediyeyi süsleyip hazır hale getiricem....
Onun dışında kızımızın anı defterini yine ben yapmak istedim ve kırtasiyeden aldığım defteri keçe ve evdeki birkaç değişik malzemeyle süsledim.Kızımızın odasından tutun neredeyse bütün konsepti tesadüfi şekilde kuş oldu. O yüzden defterinde yaprak şeklinde, kaleminde ise içi pamuklu çift taraflı kuşlar hazırladım. Kalemini bir türlü çekemedim ama diğer hazırlık fotolarımla birlikte onu da eklerim inşallah. Sizde kendi anı defterinizi süsleyebilirsiniz inanılmaz kolay...
800_9723k

Bu bıcırıklar daha dünyaya gelmeden hem ihtiyaçları, hem de masrafları inanın sizden bin kat fazla oluyor. Ben çevremdeki bebekli arkadaşlarımdan farklı farklı liste hazırlamalarını istedim ve sonra internetten araştırarak bana göre gereksiz olanları eledim. Bir sonraki konu başlığı olarak bu ihtiyaç listesini eklemeyi düşünüyorum...
Şimdilik bu kadar, hepinizi kocaman öpüyorummm...



Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin