10 Temmuz 2012 Salı

Dantel ve Tül Pembeyle Birleşirse Ne Olur?

Normalde dantel ve tül detayının hastasıyım hele bunlar bir de pembe renkli olursa bana kalp krizi bile geçirtebilir:)) Uzun zamandır bloğumda konuk etmediğim Olivia Palermo karşımıza bu çok cici şort ve bluz kombinasyonuyla çıktı. Üzerindeki yarasa kollu bol tül ve dantel detaylı bluza bittim. Herşeyle mükemmel durur bence, hatta açık renk bir jean üzerine bile kullanılabilir. Sırf eleştiri olsun diye konuşursam boncuk detaylı siyah ayakkabısını  ve gri tonlardaki el çantasını çok beğenmedim. Böyle zımbalı, büyük boncuklu vs. tarzı ayakkabılar biraz daha vamp giysilerle kullanılmalı. Bu kombinasyonun altına biraz daha romantik görüntüsü olan açık renklerde cici bir ayakkabı olabilirmiş. Ama dediğim gibi sırf eleştirmek için konuşuyorum. Yoksa Olivia'nın kanıtlanmış zevkine laf söylemek üzerimize mi düşmüş:D  Bu arada gözlüklere dikkat çekerim. Cat style (kedi modeli) dediğimiz gözlükler şu sıra inanılmaz moda. Amerika seyahatinde kendime kıyıp aldığım en güzel şey olan Tory Buch'un benzer modelini şu sıra hiç çıkarmamacasına kullanıyorum.Hemen hemen pek çok tasarımcı bu modeli yeni sezonda kullanmış durumda...
26599454019818077_9bYswGaJ_c
26599454019818072_U4gTSb46_c

1 yorum:

seda dedi ki...

Hastayim bu olivia ya zaten pembe de bir o kadar yakismis ben de istiyorum

Blog Widget by LinkWithin