25 Haziran 2012 Pazartesi

Eski Kumaşlardan Kilim Yapımı

Herkese merhaba, bu tembel hamile yine nerelerde diye düşünüyorsanız buralardayım:)) Gerçi 2 hafta önce seyahatteydim ve döndükten sonra da bir türlü kafamı toparlayıp yazı yazamadım. Çünkü aklımda gittiğim Amerika seyahatiyle ilgili uzun bir yazı yazmak vardı ama o kısım işte biraz üşendirici geldiği için hep erteledim bloğu.  Seyahat yazılarını normalde gerçekten çok severek yazıyorum çünkü biliyorum ki birilerine en azından bu konuda bir yardımım oluyor...O yüzden en kısa zamanda Amerika'yı detaylı anlatan yazımı hazırlicam.
Neyse konumuza gelirsek diy (do-it-yourself/kendin yap) konulu herşey ilgimi çekiyor. Hatta modaya bu kadar bağlı olmasam bloğumu tamamen buna adayabilirim bile. İlgimi çeken diy projelerinden biri de bu eski kumaşların değerlendirildiği örgü kilim oldu.
Friendship denilen bileziklerin yapımının birebir aynısı. Birinci sıra kumaştan başlayıp sona kadar tek tek birbirine ilmik ata ata ilerliyorsunuz. Eğer ayrıntılı nasıl olduğunu merak ediyorsanız sizi buraya alalım. 
Bana yapması çok eğlenceli geldi, mutlaka pembeli morlu renklerle denemem lazım. Teras ya da balkon kapılarının girişlerine, mutfakta iş yaptığınız tezgahın önüne çok şirin durabilir. 
DIY Chevron Friendship Rug 3 from The Chalkboard Mag
DIY Chevron Friendship Rug 2 from The Chalkboard MagDIY Chevron Friendship Rug 4 from The Chalkboard Mag
DIY Chevron Friendship Rug 1 from The Chalkboard Mag


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin