29 Mayıs 2012 Salı

Hamilelik+Çitozlara Düşmanlık ve Ben

Hamile bir bayanın sürekli duyduğu yegane soruların başında yer alır ''Hamilelik nasıl gidiyor?'' sorusu....Hayatımda böyle bir soruya ''ya vallahi berbat bişey, hergün oran buran şişiyor, portakal büyüklüğünde selülitlerin oluyor, sürekli tıkınmak istiyorsun, özene bezene aldığın hiçbir kıyafetin içine giremiyorsun'' tarzı cevap veren görmedim:D
Ama dostlar şu an bu saydıklarımın hepsini yaşıyorum:))) Kabul eskiden bir Giselle Bünchen sayılmazdım, ama en azından 5 kilo versem fıstık gibi olurum klübünün üyelerinden biriydim.
Hamilelik hakikaten anatomik yapını tamamen değiştiriyor, bir gün uyanıyorsun ve aynada karşında bir yabancı duruyor. Hele ki karnın hafifçe belli olmaya başladıysa çok komik hissediyorsun. Başlarda bir an önce büyüsün karnın,  herkes anlasın fark etsin istiyorsun sonra büyüdüğünde de giysilerin olmadığı için şikayet ediyorsun...

Bir de sanırım ben öyle hissediyorum ama şu an giyemeyeceğimi bilsem de önüme öyle şahane elbiseler, etekler, topuklular çıkıyor ki; görür görmez yutkunuyorum sonra neyse olsun  ileride daha güzelini alırım diyip kafamı çevirip gidiyorum. Hele bugün Zara'da  görür görmez hipnotize olduğum pembe tütü elbiseye doğru ilerlerken çitoz kızın tekin önüme atlayıp 34 bedenine bakınca bir içlendim anlatamam. Ah çitoz kız seninle bir daha ki yaza karşı karşıya gelmeyi isterdim. Valla bir hırslıyım şu bebemi kucağıma alayım eskisinden bile zayıf olcammm:)))

Ama  şaka bir yana Akrep Nalan kadar olsam bile yine de şu an hissettiğim duyguların hiçbirini değişmezdim. Evinizde yaşatmaya çalıştığınız, her gün su verdiğiniz, özenle baktığınız o narin çiçeğe bile duygusal olarak bağlanabiliyorken içinizde günden güne büyümeye çalışan küçücük bebeğiniz bir anda hayattaki tek önceliğiniz oluyor. Hayatta tek şeyi sanırım koşulsuz hiç görmeden ve sesini bile duymadan sevebiliyorsunuz o da evladınız. Kuzucuğumuzu görmeye Allah nasip ederse 4 ay kadar kaldı, o zamana kadar eğer bunalmazsanız yaşadıklarımı ara ara özet geçerim. Zaten bebek alışverişi, hazırlıklarla ilgili ayrıntılı bir dosya hazırlamak niyetindeyim. Herkese sevgiler....
221169031669995258_K0L6Kh97_f

6 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

hem gülümseyerek hem de düşünerek okudum yazıklarını tatlım yani henüz bebeğim yok ama olsun mu olmasın diye düşünme aşamasındayım :P çok tatlı çok farklı anlatmışsın yaşadıklarını :)

hayal-et dedi ki...

Allah sağlıkla kucağına almayı nasib etsin. Şu an hissettiklerin kucağına aldığında hissedeceklerinin yanında hiç birşey. Öyle tatlılar öyle kıymetlilerki selülitler değil portakal kafan kadar olsa razı oluyorsun. Süt olsun diye ne bulursan yemezsen zayıflaman da doğumdan öncesine göre çok daha kolay olacak. Benim bir arkadaşım anoreksiya oldu inanki.

Venuste Hayat dedi ki...

Pinarcim, inanamiyorum! Hamilesin demek!!!! Nasil sevindim bilemezsin ! Allah saglikla kucaklamayi nasip etsin! hayirli ugurlu olsun! Cinsiyeti belli mi? Kacinci haftasindasin! Nasil güzel duygular di mi! Cok cok cok sevindim! Allah anali babali saglik dolu bir ömür versin! Tebrikler bir kez daha! Kafana takma kiyafet problemini, nasil olsa onumuzdeki yaz bizler fistik gibi anneler olacagiz! Bence hic bosuna paralarini da heba etme tavsiye ederim, cunku maalesef her gecen gun daha da buyuyor buyuyor buyuyor insan! AMA tombikte ayri guzeliz bence ;) kocaman öpüyorum, kucak dolusu sevgiler!

Yasasin Ben dedi ki...

Selincim; ahh daha ne hikayeler var şu kısa zamanda yaşadığım anlatmakla bitmez:)) Ben kendi adıma keşke daha erken alsaymışım bu kararı diyorum. Mesela geçen sene olsa şimdi 1 yaşındaydı, ondan bir önceki sene olsa 2... Neyse en uygun ve hayırlı zaman ne zamansa o olsun.Ama çabuk düşün derimmm:D

Yasasin Ben dedi ki...

Hayal-et; valla umut verdin, bende çevremde gördüğüm kadarıyla hamilelikte alınan kiloların bir çoğu yine çabuk şekilde veriliyor. Ama asıl tehlike doğum sonrası emzirmede ''yiyeyim de süt olsun'' amaçlı gerekli gereksiz herşeyi yiyerek daha da çok kilo almak. Sanırım bu aşamada daha da zor kilo veriliyor. Umarım bende bu şekilde biraz yemeyi kaçırmam. Dediğin gibi gülü seven dikenine katlanır..Herşey onlar için:D

Yasasin Ben dedi ki...

Meltemmm; biz bayadır görüşmüyoruz değil mi?ve bu yüzden senin hamile olduğunu şimdi görüyorumm bloğuna bakarak. Bende seni tebrik ederim..Maşallah yaaa senin baya ilerlemiş. Allah'ım bende bugünleri görcek miyim acaba? Bir de 71 kilo olduğunu okudum, ama fotoda inan sadece karnın var. Lütfen kendine tombik yaftası yapıştırma cidden harika görünüyorsunn. Maşallah diyim burdan kocaman. Benimde bir prensesim olcak kısmetse:D
Şimdi hamilelik güncene baştan sona bakıcam, eminim yararlanıcam bi ton şey çıkcak. Çok çok öpüorum

Blog Widget by LinkWithin