29 Mayıs 2012 Salı

Gerçek ve Pahalı Çantaların Yerine Şirin Bir Alternatif

Pahalı çantaları görüp iç geçiriyor ama bir yandan da almaya kıyamıyorsanız my other bag trendi imdadınıza yetişiyor:))
Daha önce sokak modasıyla ilgili olan bloglarda moda ikoncanlarının ellerinde benzerlerini görmüştüm ama açık açık bir markanın bu tarzı uyguladığını ilk defa gördüm. My other bag isimli markanın sloganı şu; pahalı çantaların modellerini ucuza kolunuza takabilirsiniz!
Hermes, Alexander Mcqueen, Chanel, Balenciaga.. gibi bir çok markanın en beğenilen modelleri bez çantalara uygulanıyor. Açıkçası fikir olarak bana çok cici geldi ve kendim yapmayı deneyebilirim. Hatta düşünüyorum da plaj çantası olarak eğlenceli olabilir. Azıcık dikiş bilgisi bile işinizi halletmenize yarayabilir. Bunun için gerekenler sadece kumaş ve renk renk kumaş boyası..
Screen Shot 2012-05-12 at 12.41.45 AM

2 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

süpermiş bunlar bayıldım gerçekten:)

irem dedi ki...

haha çok güzellermiş, baya eğlenceli olur bunları kullanmak =)

Blog Widget by LinkWithin