31 Mayıs 2012 Perşembe

Enteresan Desenli Duş Perdeleri

Bloğuma yazı ekleme konusunda uzun zamandır tembellik yaptığım doğru ama birileri beni dürtükleyici mesajlar atınca silkelenip hemen anında konu ekliyorum. Özellikle bu mesajların arasından bir tanesi oldu ki (sevgili Deniz bu sözüm sana:) hakikaten panik oldum ve yazmak konusunda tekrar heyecan hissettim.
Neyse yeni konumuza geri dönersek; en son burada eklediğim konudaki gibi ara sıra Türkiye'de bulunmayan ama yine de ''olsa kesin ilgilenirdim'' modundaki şeyleri size aktarmaya çalışıyorum. En azından ileride burada benzerleri satılmaya ya da üretilmeye başlanırsa ben daha önceden görmüştüm ukalalığını yapmak sinsice hoşuma gidiyor.
Bu duş perdeleri ise yine Türkiye'de satışı olmasa da desenleri sebebiyle feci şekilde ilgimi çekti. Banyoyu sadece banyo diye düşünmeyerek sanki başlı başına birer oda gibi özenli gösterecek ve aynı zamanda da orjinal duracak duş perdeleri var. Benim favorim Tac Mahal'in baskısı oldu...Bu marka aynı zamanda yatak takımları da çalışıyor ki onlar da en az bu duş perdeleri kadar sevimliler. Ve bizim buradaki klasik dallı budaklı, çiçekli desenleri düşününce aradaki fark o kadar belli oluyor ki... Ayrıntılı bakmak isteyenler buraya ışınlansın.
7
6
5
4
3
2
1
source: denydesigns.com

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin