13 Mart 2012 Salı

Miroslava, Ben ve Dubai

Geçen hafta eşimin ailesiyle birlikte cümbür cemaat  Dubai'ye gittik. İki senedir bu kadar gidiş gelişten sonra artık onlarda merak etmişlerdi ve bir çırpıda karar verip yola koyulduk.... Havanın normalden biraz daha esintili olmasını saymazsak harika bir tatil oldu...Ve her seferinde olduğu gibi ben yine kalbimin bir köşesini orada bıraktım. Belki gidenler ve Dubai'yi bilenler bu hislerimin anlamsız geldiğini düşünebilir ama bu kadar ülke arasında hala bilmem kaçıncı kez Dubai'ye gitme özlemi duymam biraz enterasan. Ben gerçekten aşırı seviyorum bu ülkeyi ve keşke daha sık gidebilsek diye eşime sürekli burasıyla bir iş yapsak da ne yapsak diye söylenip duruyorum:)
Her neyse Dubai Mall'deki mağazaları gezerken kocaman vitrini ve içindeki renkli, muhteşem cicileri fark edip içeri girdiğimde buranın geçenlerde Miroslava Duma'nın çekim yaptığı Symphony mağazası olduğunu farkettim. İçinde pek çok markanın tasarımları bulunuyor... Miroslava'nın Dubai Mall'un dış avlusunda yaptığı çekimler ise süper ötesi. Charlotte Olympia marka topuklarındaki metal tasarımlı ayakkabıya özellikle bittim...
Rachel-Zoe-low-res
Jason-Wu-low-res
Luisa-Beccaria-Low-Res
Naeem-Khan-Low-Res
Charlotte-Olympia-low-res
Alessandra-Rich-low-res
source 

2 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Son karedeki siyah elbise içinde harika görünüyor Mira:)

Yasasin Ben dedi ki...

kesinlikleee. elbisenin askıdaki formunu da görme şansım oldu ve kesinlikle Mira'da daha ışıltılı durmuş

Blog Widget by LinkWithin