14 Mart 2012 Çarşamba

Eski T-shirt'leri Yenileme Operasyonu 1

Dubai'ye giderken, yazlıkları kaldıralı bayağı bir süre olduğu için üşengeçlik yaptım ve dolabımda mevsime uygun ne varsa onları götürmeye karar verdim. Ancak bembeyaz t-shirt'ler gözüme öyle bir soluk ve sevimsiz göründü ki... Üretkenliğimin tavan yapıp, herşeyi boncuklayıp, şıkır şıkır süslediğim şu dönemde bari buna da bir el atayım dedim. Oturduğum yerde elime boncukları alıp kafama göre döşemeye başladım. Şu sıra takık olduğum Peter Pan yaka şeklini baz aldım. Açıkçası göründüğü üzere çok düzgün bir şekil oluşmadı ama eteklerimin üzerinde çok şirin bir görüntü sağladı. Eğer siz de benzer birşey yapacaksanız, önceden şekli çizip öyle süslemenizi yapın. Eskiyen ya da çok düz olduğunu düşündüğünüz bluzlarınızı bu şekilde değerlendirebilirsiniz.
c21a8878638611e180d51231380fcd7e_7

6 yorum:

irem dedi ki...

nefis olmuş ;) tek tek diktin mi bunları yoksa yapıştırdın mı? diktiysen büyük sabır işi cidden ben hiç girişmem heralde ;)

Yasasin Ben dedi ki...

tek tek diktim, ama boş vaktim vardı dielim:D şimdi sen söyleyince çok mantıksız göründü bu kadar zaman harcamak, ama yok ya oturduğun yerden yapılıo yani:))

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ben sadece inciylen yapmayı tercih ederdim siyah tshirtumün üzerine.eline sağlık

vintage peony dedi ki...

harika olmuş!

Adsız dedi ki...

çok şirin bir fikir, boş vaktimde bende denemeyi düşünüyorum :)

Adsız dedi ki...

çok şirin bir fikir, boş vaktimde bende denemeyi düşünüyorum :)

Blog Widget by LinkWithin