1 Mart 2012 Perşembe

Diy Peter Pan Yaka Yapımı

Kardan  ve soğuk havalardan mağdur şekilde evde oturmam, incik boncuk işlerine yönelmemde baya bir faydalı oldu:))) Sürekli elimde iğne iplik, boncuk kutuları birşeyler yapıp duruyorum. Geçenlerde bir yerde bu Peter Pan yaka denilen şirin önlük yakalardan görünce bende kendime uygun tarzda yapmaya karar verdim. İnanın çok fazla zamanımı almadı, sadece ne tarz boncuk kullanacağım biraz oyaladı beni. Tek gereken istediğiniz renkte keçe ve boncuklar. Bu tarz yakaları nasıl kullanırım diye düşünmeyin çünkü gerçekten her şekilde kullanılıyorlar. En basitinden düz bluzunuzun ya da siyah elbisenizin üzerine bile kullanabilirsiniz. Aşağıdaki kalıbı yazıcıdan çıkartıp keçenin üzerinden geçerek gayet düzgün bir kalıp elde ettim. Siz de bu şekilde nasıl kalıbı çıkartırım derdinden kurtulabilirsiniz...
25eeacaa624f11e180d51231380fcd7e_7
Image 1

1 yorum:

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
yaka kolye modelleri ararken sitenizi keşfettim. yaka modelini yazıcıdan çıkardım. Bir ara deneyeceğim. elinize sağlık. Bana da beklerim....

Blog Widget by LinkWithin