28 Şubat 2012 Salı

Sneaker'lar Topuklulara Karşı

Hiçbir zaman sportif insan tipi olmadım, hatta dolabımda topu topu 3 tane eşofman altı falan vardır diyebilirim. Ama son bir senedir topuklu ayakkabılardan ziyade spor ayakkabılara karşı bir zaafiyetim başladı, yaz kış ayağımdan çıkartmıyorum. En son Nike'da gördüğüm dore renkli bir sneaker kalbimi çaldı ve en kısa zamanda kendimi ödüllendirmeyi planlıyorum. Şöyle bir baktım da bizim o topuklularıyla ünlü markalarda sneaker'lara yatırım yapmış ve bir sürü güzel model tasarlamışlar. Kim ne derse desin bu yaz skinny pantolonlarla birlikte sneaker'lar her yerde olacak.
sneakers
mirandakerr_november132011
imsneakers


sneakers versus high heels, 

1 yorum:

What's Next dedi ki...

gümüş rengi pierre hardy'ye ve zımbalı louboutin'e ölünür! ben tam bir sneakers aşığıyım çünkü :) sneakers over heels diyorumm! ama yazın sandalet giysek daha iyi değil mi? :D gelecek sonbahar-kış bunları giysek? :)

edankb.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin