13 Şubat 2012 Pazartesi

Pratik Ayakkabı Süsleme

Geçen hafta kızlarla Palladium zirvesi yaparak ne var ne yok şöyle bir bakındık. O kadar mağazadan en dişe dokunuru benim için Koton oldu. Çünkü Zara, Massimo Dutti, Oysho vs... maşallah indirimin ilk günü silip süpürülüyor. Sırada beklemek, kalabalıkla mücadele etmek ayrı bir sinir rezervi gerektirdiği ve bende de hiç olmadığı için böyle indirimlere geç gitmeyi tercih ediyorum. Koton'da gezinirken bir köşede sessizce bana bakan bu kahverengi botları farkettim. Hiç bir iddiası, süsü püsü olmamasına rağmen ayakta çok havalı bir duruşu var. Nasılsa ben bunu bir şekilde süslerim dedim ve fiyatını görünce de koşa koşa kasaya ilerledim. Bu güzelim botlar tam 50 lira....
Eve geldikten sonra yine benim meşhur malzemeleri bir döktüm; hem kahverengiye uyan hem de çok el oyalamayan  bir şeyler yapayım dedim.
fotoğraf (2)
fotoğraf (1)
fotoğraf

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

rengi kafadan güzel zaten, çook beğendim keyifle kullan :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

ufacık şeyler ne güzel hava katmış eline sağlık :)

Blog Widget by LinkWithin