14 Şubat 2012 Salı

Diy Boncuk Yaka Yapımı

Uzun zamandır yaptığım şeyleri fotoğraflayamama ve bloğa ekleyememe gibi bir problemim vardı. Açıkçası makinayı kurma, ayarlama, ışıkları hazırlama beni yoruyor. O yüzden sağolsun instagram imdadıma yetişti.
Bu boncuk işi yakayı düz bluzlarımın ve elbiselerimin üzerine renk katması amacıyla hazırladım. Bu tür yakaları taktığınızda bir anda ne giyseniz havası değişiyor. Ve yapımı da çok basit, siz bakmayın ben kum boncuk kullanarak işimi biraz daha zahmetli yaptım. Siz büyük boncuk kullanarak daha farklı desenler ve modeller yaratabilirsiniz....

fca77b90565711e19e4a12313813ffc0_7

2 yorum:

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

renkler, uyum, inanılmaz şık, ellerinize gözlerinize sağlık (: yakanın zeminini neyden yaptınız?

Yasasin Ben dedi ki...

canım çok sağol beğenmene sevindim. yakanın zemini beyaz keçeden. Kalıbı keserek oluşturdum

Blog Widget by LinkWithin