23 Şubat 2012 Perşembe

Bugünlerde Sevdiğim Dekoratif Detaylar

Yonca formundaki bu sandalyelere bayıldım. Bir de bunu pembe olarak hayal edince süper şirin görünüyorlar gözüme
i-bQcHSgW

Orta sehpa olarak artık hep benzer detaylar görmekten sıkıldım. Eğer yeni eve taşınırken bu sehpanın modelini görseydim kesinlikle ilk tercihim olurdu. Ama ben yine de bu modeli saklamayı düşünüyorum, ne olur olmaz belki ileride düşünürüm...
IMG_6322


Takı sever biri olarak bazen gerçekten dağınıklık durumum saç baş yolduracak hale gelebiliyor. Artık hiçbir yere sığmaz oldum. Birkaç tane takı askısıyla, iki tane de takı kutusu kullanıyorum ama çok faydalı olmuyor yine de. Çekmece içlerine yapılacak bu basit kartonumsu sistem gözüme kullanışlı göründü.
image(8)

Giysi dolaplarını ne kadar kullanışlı diye alsak da hiçbiri ihtiyacımıza göre yaptırılmış versiyon kadar olamıyor. Bu tarz bir giysi dolabı sistemi çok kullanışlı gibi...Be-ğen-dim!!!
clos-ette2

Ne kadar şık ve kibar bir görüntü...Buna benzer bir şeyler bulursam hemen alıp masamı süslemeyi düşünüyorum...
550_101481288

2 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
sayfanız ve paylaşımlarınız çok hoş gerçekten..
rengarenk görseller ile süslediğiniz sayfanıza,bayıldımm..
takipçinizim.
bende sizi beklerim sayfama,arzu ederseniz tabiki..
gönül dolusu sevgilerimle...
:)

Yasasin Ben dedi ki...

merhaba, beğeniniz için inanın çok mutlu oldum:)) Hatta şöle bir bloğu tekrar gözden geçirdim sözlerinizden sonra, ne mutlu bana:)
Ama sizin bloğunuzun da maşallahı var, bu kadar zaman farketmemiş olmam yüzünden ayıpladım kendimi. Bende takipçinizim artık:) Çok çok teşekkür ederim tekrar, kocaman sevgiler,

Blog Widget by LinkWithin