21 Aralık 2011 Çarşamba

Miyavv Miyavv Kedicikli Babetler

Bir marka herhangi bir sezonda hoş bir konsept bulup onu patlattığında bir anda hızlı bir şekilde benzerleri türüyor. Marc Jacobs'un burada da konu alan fareli babetleri şimdi Charlotte Olympia tarafından farenin ezeli düşmanı kedi şeklinde tasarlanmış. Ne diyeyim ben orjinal ve sevimli gelen herşeyi seviyorum. Biraz fazla fikir hırsızlığı olsa da yine de beğendim. Aşağıdaki gibi kalem paça pantolonlar ve belki de file çorapla şahane durabilir.

171973_fr_dl171973_cu_dl

171973_ou_dl
CHARLOTTE OLYMPIA
net a porter

2 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Ilk bakinca itici geldi ama kombinle birlikte ayakta güzel görünüyor ;)

learningjunkie dedi ki...

Ben de nihayet bu pisiciklere sahip oldum. Çook mutluyum :))
http://atelier87.blogspot.com/2012/05/charlotte-olympia-pisilerim.html

Blog Widget by LinkWithin