22 Aralık 2011 Perşembe

Macintosh Hastası Bayanlara Özel Ayna

Bundan birkaç sene öncesine kadar benim için en güzel bilgisayar zaten hali hazırda kullandığım olandı. Ama sonra hayatıma Mac girdi ve bir anda teknolojiye olan tüm bakış açımı değiştirdi. Aramızdaki duygusal bağ sanki bir anne-çocuk sevgisi şeklinde, o kadar güzeldir benim Mac'im:D  Bu sebeple de hasta bir Mac'çi olarak tüm yenilikleri takip ediyorum...Ve işte bu yeniliklerden bir tanesi de bayanlar için düşünülmüş Mac konseptli cep aynası. Açıkçası hediye olarak gelse çok bir mutlu olurdum, bazı arkadaşlar bilmem anlatabildim mi:)))
design-fetish-apple-macbook-air-pocket-mirror-1
design-fetish-apple-macbook-air-pocket-mirror-2
design-fetish-apple-macbook-air-pocket-mirror-3
design-fetish-apple-macbook-air-pocket-mirror-4

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin