22 Kasım 2011 Salı

Yaşına Göre Giyinmek

Bazı genç kızlarımız var yolda görüyorum ve Aman Allah'ım diyorum. 28 yaşındayım, benim bu yaşta giymeye cesaret edemeyeceğim ağırlıkta elbiselerle gündüz vakti tıngır tıngır geziyorlar. Kendilerine göre hak veriyorum çünkü insan erken yaşlarda bir an önce büyümek ve büyük hissetmek istiyor. Ama herşey yaşında güzel...
Selena Gomez'de tam yaşına göre bir elbise seçimi yapmış. Mini boylarda, kumaşı allı pullu, yaldızlı olmayan Marchesa imzalı bembeyaz bir elbise giymiş. Söylemesi ayıp kendisi müstakbel gelinim olur, ailecek çok beğeniyoruz:)))
selenagomez_november62011_6
selenagomez_november62011_3
selenagomez_november62011_1

5 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Ben bu elbise ba yıl dım ! hatta nasıl farketmemişim dedim post yapmak için hehe

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Elbise süpermiş:)

Yasasin Ben dedi ki...

hahaha bu sefer böyle olsun şekerim:)):) ben hep senin bloğunda okuyorum tüm yeni haberleri, bu seferde sen bende oku.çok mutlu oldum:)

zeymuran dedi ki...

valla süper bır ınsan ancak bu kadar tatlı olur

moda dedi ki...

İnanmıyorum bana rakip çıktı müstakbel demişssiniz ya hani bizim direkk gelinimiz olur diyim :))) Kim sevmezki selanayı :)

Blog Widget by LinkWithin