12 Kasım 2011 Cumartesi

Kötü Haberler+Apandist Ameliyatı+Mina Bebek+Dubai

Bugünlerde neler oluyor bize bilmiyorum. Terör ve şehit haberleri, Van depremi, enkaz altında kalan vatandaşlarımız, sonra yeniden olan bir deprem daha derken şu sıra sanki kara bulutlar geziyor üstümüzde. Hatta ben bile kendi adıma nasibimi aldım diyebilirim.

Bir gece önce misafirlerimizi ağırladıktan sonra hafiften başlayan ağrılarım sabah daha şiddetlendi. Kahvaltıda hiçbir şey yemek istemedim, hatta su bile içmek istemedim. Bunun yanında mide bulantım vardı. Yürümek ve hareket etmek neredeyse işkenceydi. Karnımda sanki taş varmış gibiydi. O yüzden yataktan çıkmak istemedim...Eşim beni bugüne kadar ne kadar hasta olursam olayım yatarken bilmediği için endişelendi ve işi gücü bırakıp koşarak eve geldi ve beni hastaneye götürdü. Ve onun zorlamasıyla karın ağrım için gittiğim hastaneden apandist ameliyatı olarak çıktım. Bu sebeple eğer bir yeriniz ağrıyorsa mutlaka bir an önce doktora gidin, hafife almayın, geçer önemsizdir demeyin.

Bir de doktorların her zaman sizi doğru yönlendirdiğine inanıp çabuk pes etmeyin. Bundan 3 ay önce yine aynı ağrılarla gittiğimde doktor hanım içme sularından zehirlenmişsindir diyip ilaç yazıp beni eve göndermişti. Eğer o gün apandistim patlasaydı kim bunun suçunu üstüne alacaktı bilmiyorum... Apandist ameliyatı eğer erken teşhis edilirse çok kolay bir operasyon. Tüm operasyon toplam 1 saat kadar sürüyor. Bir gün hastanede kaldıktan sonra ertesi gün taburcu oluyorsunuz. Artık kapalı operasyon dediğimiz laparoskopi sistemiyle yapılıyor bu tür ameliyatlar. Bende ameliyat öncesi hiç korku yoktu ama ilk defa ameliyat geçireceğim için son anda biraz heyecanlandım. Sonrası ise çok kolay geçti, tüm sevdiklerim hastaneyi tıka basa doldurdu, bol bol dua ettiler, beni fazlasıyla nazladılar, güldürdüler, şımarttılar...
Ameliyattan iki gün sonra ise çocukluk arkadaşım, kankam Tubiş, benim yattığım aynı hastanede dünyalar güzeli bir prenses dünyaya getirdi. Mina'yı görünce hem ağladım, hem güldüm, hem heyecanlandım. Hala fotoğraflarına bakıp kikirdiyorum, uzun zamandır gördüğüm en komik şey çünkü...
Bir de teselli armağanı olarak ailem ve eşimle birlikte hep beraber Bayram tatili için yeniden Dubai'ye götürüldüm:)) Dubai'ye olan aşkımı biliyorsunuz, kaç kere gidersem gideyim hiç bıkmam. Bol bol gezdik ve olumsuz herşeyi düşünmemeye çalıştık. Kısacası kötü başlayan bir ay çok güzel ve sürprizli şekilde devam etti. Şükredecek çok şey var.. Bazen içimi bir korku basıyor geleceğe dair, yaşama dair...Dünyada bu kadar kötülük, çaresiz hastalık, savaşlar varken nasıl yaşayabiliriz diye; ve böyle zamanlarda gerçekten çok depresif olabiliyorum. Ama Allah'a inancım sonsuz, iyi niyetle düşününce ve bazı şeyleri çok kurcalamayıp ona bırakınca eminim ki herşey daha güzel olacak.

Herkese sevgilerimi gönderiyorum...


10 yorum:

vintage peony dedi ki...

Çok geçmiş olsun, iyi ki ihmal etmemişsiniz. Ipadi dubaiden mi aldınız. hep duyuyoruz orada elektronik çok ucuz diye. doğru mu? :)

Yasasin Ben dedi ki...

ipad'i Katar'dan getirdik. Ama Dubai'de kesinlikle çok ucuz elektronikte. Mesela eşimin kardeşine Samsung Galaxy Note model cep telefonunu burada satılandan çok daha ucuza aldık.

Naile dedi ki...

geçmiş olsun pınar. Dediğin gibi apandist erken teşhiste çok kolay ama patlarsa çok tehlikeli. Neyse ki atlatmışsın sen.

Adsız dedi ki...

Merhabalar, öncelikle çok çok geçmiş olsun rabbim beterinden korusun... Diğer postta yayınlanan gelinlikle ilgili haberde, kır düğününüz olduğundan bahsetmişsiniz, bir kaç kare foto görme şansızmız olur mu acaba :) Artık, çok "sessiz" sayılmayan takipciniz 2. yorum olunca sessizlikden çıktım sayıyorum kendimi :) Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

tatlım çok geçmiş olsun.ama hayat bu hepimizin başına geliyor böyle şeyler.

Yasasin Ben dedi ki...

Nailecim çok teşekkür ederim.Valla hakikaten çok tehlikeliymiş.Ama kurtardık çok şükür:)

Yasasin Ben dedi ki...

Sevgili Sesli İzleyicim,hoş geldin, lütfe bol bol yorum yaz inan ben okumaktan ve cvp yazmaktan çok hoşlanıyorum:)) Bu hafta düğün fotolarını eklicem senin için söz...

Derya Pembe dedi ki...

Çok geçmiş olsun..Bloğunuzu zevkle takip ediyorum uzun zamandır, duyunca üzüldüm.

Adsız dedi ki...

Süpersiniz, merakla bekliyorum resimlerinizi... Sevgilerimle, Sesli Takipciniz :)

Adsız dedi ki...

Süpersiniz, merakla bekliyorum resimlerinizi... Sevgilerimle, Sesli Takipciniz :)

Blog Widget by LinkWithin