23 Kasım 2011 Çarşamba

Bugünlerde Ne Okuyorum?

Eskiden hayat benim için sadece yazmak ve kitap okumaktı, ancak şimdilerde nedense kitap okumak aydan aya olan bir aktiviteye dönüştü. Ve emin olun bu durumun beni ne kadar mutsuz ettiğini anlatamam. Ancak şu sıra içine girdiğim bu tembelliğin zincirlerini kırıp aynı anda 2 tane kitabı okumaya başladım. Biri J. Randy Taraborrelli'nin yazdığı ''Marilyn Monroe ve Bilinmeyen Hayatı'', diğeri de diyetisyen Selahattin Dönmez'in ''Mucizesiz Zayıflama'' isimli kitabı. Eğer Marilyn Monroe'yu seviyorsanız ve benim gibi hayatının gösterişli olmaktan çok dramatik olduğunu düşünüyorsanız bu kitabı elinizden düşürmeyeceksiniz.

Selahattin Dönmez'in kitabı ise bugüne kadar bildiğimiz ve inandığımız bir sürü kalıplaşmış diyet efsanesini yok ediyor. Ben kitabı okurken bir yandan da ileride sürekli bakabileceğim bir kaynak olması için not aldım. Genelde diyet kitaplarını okurken sürekli içim kararır ve asla yapmayacağımı bildiğim için bir süre sonra sıkılıp kenara atarım. Ama bu kitabı 1 günde su gibi içtim.

1 yorum:

FidoLand dedi ki...

''Marilyn Monroe ve Bilinmeyen Hayatı'' nı ben de çok merak ediyorum,bu kitabı da sıraya koyayım o zaman :)

www.fido-land.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin