23 Eylül 2011 Cuma

İpek Kirpik Uygulamasına Dair Merak Edilenler



G
eçenlerde uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımla karşılaşınca gözlerime inanamadım.Gün ortasında upuzun kirpikleriyle sanki Kim Kardashian gibi görünüyordu. Yapı olarak da insanlara bu tür konularda direkt soru soramam sadece ''sende bir değişiklik var'' diyecek oldum. O da güldü ve ipek kirpik taktırdığını söyledi. Tabii güzellik konusunda meraklı ben ''sen şunu bir anlatsana bana bakayım'' diyerekten kızcağızı sorguya aldım. Sonra da koştura koştura gidip hemen denemek istedim.
İpek kirpik; özel gecelerde takılan takma kirpik gibi ama en önemli özelliği sadece bir günlük değil, yaklaşık 1 buçuk ile 2 ay arasında kullanabiliyor olunması. Takma kirpiklerin aksine her bir kirpik tek tek takılıyor, bu yüzden yaklaşık bir-iki saat yatar pozisyonda beklemeniz gerekiyor.
Hiçbir acısı, sızısı yok. Eğer varsa göz makyajınız siliniyor ve rahat çalışabilmeleri için göz çevresi bildiğimiz bantla bantlanıyor. Zaten beni en çok sinir eden de gözlerim kapalı ve bantlı şekilde kıpırdaman beklemek oldu.

63726643

Uygulamadan sonra yaklaşık 3 gün kirpiklerin ilacı yemesi için gözlerinize su değdirmiyorsunuz. Ya da haşin şekilde gözünüzü kaşıyıp, ovalamıyorsunuz:)

İpek kirpikler diğer bilinen takma kirpiklerden daha kuvvetli bir yapıştırıcı ile kendi kirpiklerinizin tam ortasına yapıştırılıyor. Yani dökülürken ya da sıkılıp söktürmek istediğinizde kendi kirpiklerinizi de tamamen çekiyor gibi bir durum yok. Eğer bunları taktırdıktan sonra sıkılırsanız ya da hoşuna gitmezse uygulamayı yapan yere gidip özel ilacıyla çıkartabiliyorsunuz.
Ya da çok alışmadığınız için kirpiğin uzunluğu size çok gelirse makasla uçlarından alabilirsiniz.

Uygulamayı yapan yer eğer dikkatli ve özenli yapıyorsa kirpikleri kullanım süreniz belki daha bile uzayabilir. Ve tahmin edildiği üzere her gün tek tek dökülüyor gibi bir şey yok. Benim neredeyse 2 haftayı geçti, öyle inanılmaz bir dökülme yaşamadım.

İpek kirpik uygulamasının fiyatı takılan kirpik sıklığına göre değişiyor. Ama kaliteli bir yerde minimum 80 liradan 120 liraya kadar yolu var sanırım. Ben kendi yaptırdığım yerde 80 lira verdim..

Gelelim artı ve eksilerine;

Artı olarak günün her saati rimelli gibi gezmek çok güzel ve insanı bakımlı hissettiriyor. Bir de kirpikler takıldığı andan itibaren yüzünüzdeki ifadeyi tamamen değiştiriyor, ben açıkçası aynaya baktığımda kendimi baya hoş bulmaya başladım, eski kirpiklere döndükten sonra havam sönecek gibi geliyor:D Onun dışında makyaj yaptığınızda gerçekten harika bir görüntü sağlıyor.

Eksilere gelirsek; ilk takıldığında sanki gözümde kocaman saçaklı bir şey var ve görmemi engelliyor gibi hissettim:) Hatta alışmadığınız için biraz ağırlık bile yapabiliyor.
Ben taktırdığım yerde kirpikleri uçlarından biraz aldırmıştım, çünkü öyle sokağa çıksam herhalde sahne sanatçısı falan zannedilebilirdim:) Ama eve gelince baktım hala uzun görünüyor kendim azcık daha kestim. Buna rağmen güneş gözlüğü taktığımda kirpiklerim maşallah gözlüğün camından çıkmak için ısrar ediyor gibi oluyor. Tabii ki bu alışmadığınız için sizi bir süre gıcık edebilir.
Onun dışında bana en işkence veren durum yatarken oldu; yüzüstü yatarken kirpiklerim dikenli tel gibi sürekli yastığa haşır huşur ediyor:) Bu yüzden yatış stilimi bir süre değiştirmek durumunda kaldım:)
Bir de çok sık dökülmese de dökülen kirpikler farklı yerlerden düştüğü için düzensiz bir görünüm olabiliyor. Ama kendi kirpiklerim aradan göründüğü için çok ilgi çekmiyor.


İnşallah bu konuda merak edilen her şeyi yeterince anlatabilmişimdir. Sorularınız olursa her zaman bana mail atabilirsiniz.

11 yorum:

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

merhaba, blogunu yeni izlemeye başladım (: yorumu yazdıktan sonra arşivde kaybolmayı planlıyorum ((: sormak istediğim kirpiklerini nerede yaptırdın?

Yasasin Ben dedi ki...

Merhaba;kirpikleri Dragos'daki bir kuaförde yaptırdım.Eğer istersen telefon numarasını verebilirim.sevgiler:))

Adsız dedi ki...

merhaba,o kadar ayrıntılı güzel anlatmışsınki hemen gidip taktırasım geldi o kirpiklerden:)
telefon numarasını alabilrmiyim :)

Yasasin Ben dedi ki...

Tabii kii,

Ahmet Gümüşsoy Kuaför

Telefonu
0216 459 56 55 - 371 08 68

İnternet Sitesi
http://www.ahmetgumussoy.com.tr

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

ovv ben silivride yaşıyorum.. ama not ettim teşekkür ederim (:

Adsız dedi ki...

bende çok istiyorum ama korkuyorum abdest alırken sorun çıkarmıki acaba

ToZ BuLuTu... dedi ki...

fiyat aralığı nedir aceba hemen gidip taktırasım geldii

Yasasin Ben dedi ki...

Fiyatı benim bildiğim 80 ile 120 arasında değişiyor.

seden dedi ki...

canım ya bende istiyorm bu kirpiklerden çok özendim ama bende uzak bir yerdeyim burda öyle bir yer yok yapacak olsa yapardım hemen.istanbula geldiimde mutlaka bir yer bulup yaptıracm

vintage peony dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın walla çok güldüm, yastığa haşır huşur edişi resmen gözümde canlandı. baya enteresan bişeymiş kendi gözlerini de çekip koysaydın keşke. Peki aynen Kim'deki gibi mi görünüyo, o fotoda çok abartı böyle uzamış gibi garip.

Adsız dedi ki...

merhaba
yazını bilgilendirici buldum; blogunun tamamını okuyacagım eminim diger yazilarindda enaz bu okudugum kadar iyidir. kuaforun iletişimini not aldım hemen arayacagım; birde sastıgım sey ben bu olayı henuz duydum halbuki yazı 2011den?

Blog Widget by LinkWithin