28 Ağustos 2011 Pazar

Mutlu Bayramlar

Ramazana başlarken uzun bir ay bizi bekliyor diye düşünmüştüm ama inanılmaz çabuk geçti. Sanki başladığı gibi çabuk geçti. Gerçi bunda yaklaşık 15 gün kadar Bodrum'da olmamın payı vardır sanırım:D Tatilleri seviyorum, çooook seviyorum. Hatta ne zaman önceden belirlenmiş bir tatil planımız olsa sürekli onu düşünüp duruyorum. Tatilde bunu giyerim, şunu yaparım diye hayaller kuruyorum. Ve sanki hayat daha tatlanıyor birden...
Yaklaşık 3 aydır hayalini kurduğum bir başka tatilde yarından itibaren başlıyor. Arkadaşlarımızla Güney Fransa'ya uçup, arabayla yollara düşüyoruz. Elbette makinemiz her daim yanımızda olacak ve bol bol fotoğraf çekicez.
Şimdiden herkese süper bir bayram diliyorum. Bayram bitimi görüşmek dileğiyle, kocaman öpücükler...
6595353_HS2xG4Ep_c

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin