20 Temmuz 2011 Çarşamba

Aksesuarlarda Deniz Yıldızı Modası

Deniz yıldızını oldum olası çok sevmişimdir. Çok küçükken abimin bana hediye olarak aldığı kocaman deniz yıldızını bu yüzden hala saklarım. Şeklini geçtim gökyüzünde zaten olan birşeyin bir de denizin içinde benzer bir varyasyonu olması ne kadar mucizevi değil mi? Bugünlerde aksesuarlarda başlayan deniz yıldızı modasını kaçırmayın. Özellikle deniz yıldızı bilezikler fazlasıyla trend...
starfish
3
5683021706_5a70bc4f60_o
Foto
starfish (2)
starfish cuff
05 brazalete estrella mar bimba y lola

5 yorum:

Naile dedi ki...

öyle bri geçer zaman ki nin etkileri midir acep :) gerçekten güzel ama..

Gizem Dalyan dedi ki...

yalniz iki numaradaki inanilmaz guzelmis ya, bayildim resmen.

Yasasin Ben dedi ki...

Naile valla bu nostaljik şeyler hiç ölmüyor.Sanki hayal meyal Türkan Şoray'ın filmlerinin birinde böyle deniz yıldızlı bir aksesuarın olduğunu hatırlar gibiyim:))

Yasasin Ben dedi ki...

gizem; bilezik bimba&lola marka.özellikle deniz temalı aksesuarlar yapıyolar ki çok güzel hepsiii

Gizem Dalyan dedi ki...

supersin, cok tesekkur ederim. bir ara blog'umda deyineyim madem. hatta hemen incelemeye basliyorum simdi. :)

Blog Widget by LinkWithin