10 Haziran 2011 Cuma

Dalgalı Saçları Evde Nasıl Yaparız?

Yazın düz saç modellerinden ziyade dalgalı modelleri daha çok beğeniyor ve kullanıyorum. Zaten sıcakta fön çektirmek ya da fönlü saçı kullanmak başlı başına bir eziyet olduğu için en pratiği dalgalı saç.

Ben daha kalıcı olması amacıyla özellikle banyodan çıktıktan sonra saçımı hafif kurutup ya maşa yardımıyla ya da Watson ve Gratis'te de satılan sosis ve bigudilerle dalgaları sağlıyorum.

Eğer maşa yapacaksınız saçınızın tamamen ıslak olmamasına dikkat edin. Maşayı saçınızda, içinizden 15'e kadar sayıp tutun ve çekin. Maşayı saça sarma stili de dalganın duruşunu çok değiştirecektir. O yüzden saçınızı maşaya hafif eğik şekilde sararsanız daha hoş bir görünüm elde edersiniz. Dalgalı saç modeli için illa bütün saçı komple maşa yapmaya gerek yok. Özellikle ön kısım ve saçın arkalarında da hafif dalgalar yaparsanız doğal görünecektir.

Eğer maşayla uğraşacak vaktiniz yoksa ya da kullanmıyorsanız sosislerle de bu dalgaları elde edebilirsiniz. Sosisleri minimum 45 dakika sarıp bekleyince saçınız sanki kuaföre gitmişsiniz gibi olacaktır. Benim favorim olan bu sosisler hem saçınıza zarar vermez hem de çok bir uğraş gerektirmez sadece sarması ve açması biraz sinir bozucu :)))
Ben saçıma yaptığım bu işlemlerden sonra kalıcı olması için hafif şekilde saç spreyi sıkarak dalgaları destekliyorum. Eğer parlak görünsün isterseniz ''John Frieda 100% Shine Glossing Mist'' kullanabilirsiniz. Ben Gratis'ten içim titreye titreye para verip almıştım ama özel günlerde saçınızda kullandığınızda sanki reklamlardan çıkmış gibi görünmesine neden oluyor.
hair conflict7
hair conflict6
hair conflict4
hair conflict2
>hair conflict

1 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

ahh ahh nerde eski saçlarım :(

Blog Widget by LinkWithin