8 Haziran 2011 Çarşamba

Anne Adayı Kate Hudson'ın Sarı Elbisesi

Arkadaşlar bu ara kendimi biraz yaydığımın farkındayım. Taşınma telaşı, yerleşmek derken
ancak kendime gelebildim. Evin dekorasyonunu üstlendiğim için; bu konuda abartmayayım ama yüzlerde dergi ve internet sitesi karıştırdım, firma gezdim. Sonuç mutlu edici ama bir daha ki sefere profesyonel bir gözden yardım almayı planlıyorum. Çünkü iç mimarlık hakikaten kolay bir iş değil, dışarıdan ben de yaparım deniliyor ama ince detaylar sebebiyle saç baş yolmamak elde değil. Neyse bu konuda geniş bir dosya hazırlayıp paylaşacağım. En azından bu kadar çalışma boşa gitmesin değil mi?

Konumuza gelirsek;Kate Hudson ikinci çocuğuna hamile ve bence hamileliğin çok yakıştığı ünlülerden olmuş. Sarı şifon elbisesi hem sade, hem de özgün ve güzel...Çook beğendim

katehudson_somethingborrowed
katehudson_somethingbor

2 yorum:

vintage peony dedi ki...

Bu renk bu kadına acaip yakışıyor. Hamile stayla yakından takip ;)

Yasasin Ben dedi ki...

Ben kate hudson'a herseyi cok yakistiriyorum.ayni annesi gibi hic yaslanmayacak."bir erkegi 10 gunde nasil kaybederim"de giydigi altin sarisi hala hafizalarda.cok yakismis kesinlikle

Blog Widget by LinkWithin