21 Nisan 2011 Perşembe

Khloe Kardashian'ın Ayakkabı Hazinesinden Görüntüler

Kardashian sülalesinden nedense en çok olan Khloe'yi seviyorum. Hani diğer Kardashian kardeşlere göre tombik ve iri kıyım olan...Nedenini bilmiyorum ama bana daha şirin ve doğal geliyor, belki de sürekli kilolarından dolayı kendini dışlanmış hissettiği için ona karşı koruma içgüdüsü duyuyorum:)
Khloe'nin ayakkabı dolabı resmen bir Louboutin cenneti...Beni o dolaba kitleyin ve 1 hafta, hatta 1 ay kapısını açmayın. Büyük ihtimal zamanımın çoğunu ayakkabıları koklayarak, deneyerek ve seyrine dalarak geçiririm. Neyse fanteziyi bırakalım ve hadi dalalım şu Khloe'in dolabınaaaa!!!
kourtney kardashian wardrobe1
kourtney kardashian wardrobe2
kourtney kardashian wardrobe5
kourtney kardashian wardrobe6
kourtney kardashian wardrobe8
kourtney kardashian wardrobe9
kourtney kardashian wardrobe11
kourtney kardashian wardrobe16

1 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Allahimm resmen fotograflara bakarken gozum dondu :)) o dolabin yaninda oldugumu dusunemiyorum :))

Blog Widget by LinkWithin