10 Şubat 2011 Perşembe

Sevgililer Günü İçin Şirin Fikirler

Bence özel günlerde parayla satın alınan hediyelerden ziyade; ince düşünülmüş, el emeği değmiş hediyeler daha da önemli yer tutar hafızalarda. Benim öyle dikiş, nakış, örgü tarzı çok el becerim olmasa da elimden geldiğince minik sürprizler yapmayı seviyorum. Eğer bu konuda becerisi olan arkadaşlar varsa çok şanslı olduklarını söyleyebilirim.
Aşağıdaki bu dünya tatlısı şeyler gerçekten sevdiğiniz kişiye verilecek süper fikirlerden biri olabilir. Bazıları keçeyle, bazıları da örgüyle hazırlanmış. Tek ortak yanları inanılmaz şirin ve orjinal oldukları. Hadi bakalım becerikli eller iş başına!!
örgü obje4
örgü obje3
örgü obje2
örgü objeler1
source

2 yorum:

Betul dedi ki...

sımdı bunlar evet cok hos ama bence bır erkeğe bunlardan birini verdiğimizde suratımıza bön bön makma ihtimali fazlaca :))

Yasasin Ben dedi ki...

hahaha yorumuna bayıldım:))doğru haklısın biz kızlar böyle şeyleri görünce çığlık atarız ama erkeklerin aynı tepkiyi vereceğini sanmıyorum. Bizde arkadaşlarımıza ya da annelerimize yapar veririz dimi, onlar anlar değerini:))

Blog Widget by LinkWithin