16 Şubat 2011 Çarşamba

Nedir Bu Ayakkabılardan Çektiğimiz

Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama artık hemen hemen her ayakkabı bana aynı gelmeye başladı. Hep aynı modeller dönüyor piyasada, eğer bir model tuttuysa tamam bitti her yerde seri halinde benzerlerini görüyoruz. Hadi orjinal olsun, bir benim ayağımda olsun diyorsun ama bizim ayakkabı tasarımcılarının butik ayakkabıları inanılmaz uçuk paralara satılıyor. Çin'den Türk parasıyla maksimum 20 liraya alınan düşük kaliteli ayakkabılar süslenip püslenip minimum 200 liraya satılıyor. Alan var mı bilmem ama ben almıyorum açıkcası.
Kron by Kronkron markası bana göre çok orjinal ayakkabı tasarımlarına sahip. Özellikle renkleri çok ilgi çekici geldi.
kron-by-kronkron-ss2010
85441242825504tiskakronkron

1 yorum:

Heidude dedi ki...

çok keyifliymiş hepsi de.

Blog Widget by LinkWithin