16 Şubat 2011 Çarşamba

Kızıl Saçlı Bir Stil Editörü:Taylor Tomasi

Taylor Tomasi; Amerikan Marie Claire dergisinin stil ve aksesuar editörü...Ama benim ilgimi çeken özelliği mesleği değil; sahip olduğu özgün ama şık stili. Fotoğraflarını incelediğinizde birbirinden alakasız parçaları nasıl uyumla kombin ettiğini farkediyorsunuz. Zaten hep öyle olur ya; kendimizde cesaret edip giyemediklerimizi başka birileri yakıştırıp giydiğinde ''keşke ben de yapsaydım'' deriz. Ama aslında bizi tutan hiçbir şey yok , başkasında güzel olduysa neden bizde de olmasın ki? Bu arada Taylor'un saç rengine ve modeline bayıldım...
taylor6
taylor5
taylor4
taylor3
taylor2
taylor1
taylor8
taylor7

1 yorum:

gasilhane dedi ki...

Hasta olduğum kadını yazmışsın, çok da süper seçim yapmışsın fotoğraflarda, farkettiysen kadın aynı çantayı ayakkabıyı ceketi, hatta ufak parçaları da farklı kombinlerle giyiyor zaman zaman.

Bi giydiğini bidaha giymemekle başarı kazandığını sanan bizimkiler ilham alsın, Amen.

Olivia'nın sponsorlu şıklığını değil de bu editör ablanın orjinal şıklığını seviyorum.

Blog Widget by LinkWithin