4 Ocak 2011 Salı

Yeni Bir Sene, Geri Dönüş ve Angelina Jolie

Herkese Merhabaaaaaa! Yeni yıldan hemen önce bir yazı hazırlamıştım ama yayınlamaya fırsat bulamadım..Olsun ben yine de herkese mutlu, sağlıklı, başarılı ve güzel gelişmelerin yaşanacağı süper bir yıl diliyorum. Kendi adıma öyle olacağına yürekten inanıyorum. Artık fazlasıyla çok klişe olan ''pozitif düşünelim ki öyle olsun'' kavramını benimsemenin kimseye bir zararı olmaz sanırım.
Yaklaşık 1 hafta yine ortadan kayboldum ve evet tahmin edenler doğru bildi yine bir yerlere kaçtım:))) Yeni yılın benim için çok özel bir anlamı olmamasına rağmen, tatili fırsat bilip Dubai'ye gittik. Bol gezmeli, eğlenceli, harika bir tatil olmasına rağmen yine klasik her döndüğümde söylediğim gibi dünyanın hiç bir yeri Türkiye kadar güzel olamaz lafımı tekrarlamak istiyorum.
4 gün kadar kısa bir süre kalmamıza rağmen Dubai'nin altını üstüne getirdik ve size anlatacağım bir ton hikaye var. Gitmeyi düşünenler ya da kararsız kalanlar için faydalı olacağını düşünüyorum. Artık bir klasik olan tavsiyeler yazımı en kısa zamanda yazacağım:)
Neyse şöyle kısa bir aperatifle başlayalım. Angelina Jolie Vanity Fair'in 2011 Ocak sayısına kapak olmuş. Bence muhteşem görünüyor... Makyajına özellikle bayıldım dibim düştü diyebilirim.
AngelinaJolieVanityFairJanuary20111

6 yorum:

kiraz çiçegi dedi ki...

hoşgeldin mutlu mutlu seneler:) dip düşen2 oldum bende yine muhteşem yahu:)

Adsız dedi ki...

Hosgeldin tatlim yeni yazilarini bekliyoruz

bedia dedi ki...

hoşgeldin ne güzel yaa bide biz görsek şu dubaiyi.gitmesi ve orda tatil kolay mı?biraz anlatırmısın:)

Yasasin Ben dedi ki...

kiraz çiçeği; hoş bulduk:))

adsız; artık yazılara başlıyoruz yavaş yavaş, desteğinizi eksik etmeyin emi:)

bediacım; hoş bulduk. dubaiye gitmek o kadar pahalı ya da sıkıntılı değil hiç merak etme. Uzun uzun yazcam merak etme canımcım. sormak istediğin ne varsa sorarsın 4 günde altını üstüne getirdik bir daha gidebilirim valla:)

TüpBebek dedi ki...

Thanks a lot!!!!
Soo good Page..
NIce post

esra dedi ki...

dubai yazısını merakla bekliyoruz ! :)

Blog Widget by LinkWithin