8 Ocak 2011 Cumartesi

Kate Perry'nin Mor Tütü Elbisesi

Tütü delisiyim kabul ediyorum... Özellikle bu sene tütü sevdam daha bir yoğunlaştı sormayın. Kesinlikle çok şirin buluyorum bu tarz elbiseleri ve etekleri. Bakıyorsun 20'lerindeki kızlar 50 yaşındaki kadınların bile giymeyeceği kadar ağır, koyu renklerde ya da gereksiz açıklıkta giyiniyorlar. Nedense gereksiz bir seksilik, şuhluk derdi içinde pek çoğu, halbuki herşey yerine göre güzel, yaşına göre güzel. Bu yaşlarda böyle şirin, sevimli renklerde giyinmeyeceksek bundan 20 sene sonra nasıl giyinelim? O yüzden ben ileride nasılsa giyinirim diye şimdi tütülerimden vazgeçmiyorum. Kate Perry'de yaşına göre cıvıl cıvıl giyinmiş ve inanılmaz güzel olmuş. Peki siz ne dersiniz; bir ödül töreni için daha mı ağır giyinmeliydi yoksa bu haliyle güzel mi?
kate perry

2 yorum:

gasilhane dedi ki...

Şahane. Çok başarılı bi tarzı var. Tutu de ayrıca güzel bişeydir.

Eylül dedi ki...

Ben acaba kate perry bu kez nasıl cici bir kıyafet tercih edecek diye merakla bekleyenlerdenim.Bence çok tatlı olmuş :)

Bu arada 70 yaşındaki teyzelerimiz de giyimlerinde gereksiz bir gençlik sevdasında,genç kızların gereksiz kadınsılıkları gibi.Herkes yaşının hakkını vermeli diyorum :)

Blog Widget by LinkWithin