8 Ocak 2011 Cumartesi

Audrey Hepburne Makyajı Nasıl Yapılır?

Kısa bir süre önce makyaja merak saldım ve normalde allık, göz kalemi ve rujdan oluşan minik makyaj çantamı biraz ağırlaştırdım:) Ancak ortada küçük bir sorun vardı; makyaj yapmayı o kadar da çok bilmiyordum. Makyaj kursuna gitmeyi düşündüm ama kurslara çok sadık kalan bir öğrenci olmadığımdan başka bir çözüm bulmam gerekti. İşte bu yüzden internetten yardım almayı düşünerek ne kadar anlatımlı video varsa izlemeye başladım. Şimdilerde bu konudaki eksikliğimi fazlaca kapattım gibi, işimi görecek kadar makyaj yapabiliyorum. Audrey Hepburne tarzı makyaj videosu da favorilerimden biri oldu ve sizinle paylaşmak istedim. Lütfen makyajı yapan kızın önceki ve sonraki hallerine dikkat eder misiniz? Resmen başka birisi geliyor yerine...Makyaj ne kadar değiştiriyor insanı değil mi?

3 yorum:

Azura dedi ki...

Çok çılgınca bi makyaj olmuş. Hele o kaşlar, kaşlar ne hale geldi o kaşlar. :D

kiraz çiçegi dedi ki...

tataaaa al sana yaşayan Audrey Hepburne:) beğendim canım teşekkürler...

çizer dedi ki...

tamam gözleri kedi gibi oldu güzel de oldu ama ilk yoruma katılıyorum,kaşlar ne hale geldi o kaşlar :D

Blog Widget by LinkWithin