31 Ocak 2010 Pazar

Zımba Detaylı Ayakkabı Nasıl Yapılır?

Öncelikle şunu belirteyim, ne kadar beğenseniz de beğenmeseniz de zımba detayından önümüzdeki bir kaç sezon boyunca bir türlü kurtulamayacaksınız:)) Bu sebeple sezona ön hazırlık yapmak isteyen arkadaşlar için kendi ayakkabımı zımba detaylı olarak uyguladım. Yaklaşık bir kaç sene önce almış olduğum bu şirin pembiş ayakkabıyı son zamanlarda çok sade bulduğumdan yakındığım için birşeyler yapmayı planlıyordum. Bu yüzden de denek olarak onu seçtim. Bu zımba boncukları Kadıköydeki bijutericilerden ya da Eminönü, Tahtakale civarından rahatlıkla bulabilirsiniz. İç kısmı bombeli olan bu boncukları ayakkabının sadece ön kısmına, silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım.Yalnız dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, silikon çabuk ısınıp aynı çabuklukla çok kolay donan bir madde olduğu için bir an önce seri bir şekilde yapıştırılması gerekiyor. Şunu söyliyim bu daha bir başlangıç zımbaları daha pek çok yerde kullanmayı planlıyorum:))
pembiş ayakkabı 2
pembiş ayakkabı1

Gelinler İçin Özel Saç Bantları

Artık gelinler, yeni trend olarak saçlarına duvağın yanı sıra; taşlı, boncuklu bant ve taç takmaya başladılar. Bence kesinlikle çok hoş bir görünüm sağlanıyor. İşte bu trendi yakalamak isteyen gelin adaylarına çok güzel taç ve saç bandı örnekleri...
bridal bant4
bridal bant5
bridal bant3
bridal bant2
bridal bant
shopbando

30 Ocak 2010 Cumartesi

Sophie Monk'un Stili

Oyuncu ve model Sophie Monk yeni başladığı filminin setinde işte bu şekilde görüntülenmiş. Bence hem doğal hem de stil sahibi görünmeyi fazlasıyla başarmış. Daha önce burada bahsettiğim ripped jeans (Yırtık) modelli kotu ise bu yazın kesinlikle en hit modellerinden biri...
Sphie monk

Tütüden Parti Elbiselerine

Şu sıralar bir elbise konusudur gidiyor...Ve ne yalan söyliyim bundan çok büyük haz alıyorum. Hem de kuzenimizin yaklaşan düğünü için de fikir edinmiş oluyorum:)) İşte muhteşem bir elbise post'u daha... Bildiğiniz bale kıyafeti yani tütüden ilham alınarak çok cici şirin elbise modelleri tasarlanmış. Eğer ayrıntılı bakmak isterseniz sizi şuraya alalım. Şu ilk sıradaki üstü çizgili altı pembe elbise inanılmaz güzel, bayıldımmmm...
tütülü elbise
tütülü elbise2
tütülü elbise3
Tütülü elbiseler4
tütülü elbiseler5
Tütülü elbise 6
tütülü elbise7

Yaşasın Haftasonu

bebekli haftasonu

29 Ocak 2010 Cuma

Küçük Bıcırıkların Pahalı Cicilerine de Bir Bakın!

Jean Paul Gaultier'in şu küçük bıcırıklar için hazırladığı tasarımlara da bakın.Muhtemelen giydikleri o miniminicik pantalonlar biz büyüklerin baştan aşağı giysilerine verdiği paradan bile daha fazladır:)) Ama çok şirin değiller mi? Özellikle şu ilk sıradaki ekoseli cici şey,şapkası ve trençkotuyla süper değil mi?
jpgkids1
jpgkids
cool hunter

28 Ocak 2010 Perşembe

Kalpli Şemsiye Modelleri

Şu sıralar yağmur ve kardan geçilmeyen havalarda şapka, eldiven, atkı,bot, şemsiye ne varsa tedarikli bir şekilde kullanmaktayız...Ama şu kalpli şemsiyeleri görünce bu havalarda kullanmaya bile kıyamayacağımı düşünüyorum...Sanırım bugüne kadar gördüğüm en güzel, en şirin, en romantik, en cici şemsiye....
60 dolara satılan bu şemsiyelere göz atmak isteyenler şuraya bir tık yapsınlar:))
kalpli şemsiye2
kalpli şemsiye1
kalpli şemsiye3

İnciden Kolye Nasıl Yapılır?

İnciyi oldum olası hep çok asil ve sade bulmuşumdur. Ama günlük hayatta ağır kaçacağı için pek çoğumuzun öyle dizili inciden kolyeler taşıması pek mümkün olmuyor. Bu sebeple hem inciyi seven hem de gündelik hayatta kıyafetleriyle kombin etmek isteyen arkadaşlar için ''İncili renkli taşlı'' bu kolyeyi tasarladım...
pembe-yeşil boncuklu kolye

Pembe ve yeşilin tonları o kadar soft ve inciye uyum sağladı ki ben bu taşları tercih ettim.

pembe-yeşil boncuklu kolye2

Marc Jacobs Babet Modelleri

Hemen hemen pek çoğumuzun vazgeçemediği, topuklulardan muzdarip olduğumuzda kurtarıcımız olan babetler bu sezonda yepyeni modelleriyle karşımızda. İşte Marc Jacobs'tan çok değişik renk ve modeldeki babet modelleri...
marc jacob1
marc jacobs2
marc jacobs3

İlham Veren Bir Stil

Yandan fermuarlı kota ve Dolce Gabbana marka platform ayakkabılara bayıldım. Kesinlikle ilham verici...
IMG_4646
IMG_4693
IMG_4722
fashiontoast

Marchesa'dan Muhteşem Gece Elbiseleri

Gece kıyafetinde en güçlü isimlerden biri olan Marchesa'nın bu ünvanı, artık moda otoritelerince bile kabul edilmiş durumda. Bundan bir kaç sene önce internette net-a-porter gibi moda-alışveriş sitelerini gezdiğimde Marchesa tasarımlarına iç geçirerek bakar ardından da moda dosyama fotoğraflarını eklerdim...Sanki bir hayal dünyasından, ya da bir masal kitabından fırlamış gibi tasarlanan bu elbiseler bence hakikaten çok büyüleyiciler...Marchesa gece kıyafetlerinin diğer modelleriyle ilgileniyorsanız sizi hemen şu sayfaya da alalım:))
marchesa3
marchesa2
marchesa

27 Ocak 2010 Çarşamba

Boncuktan Örgü Kolye Nasıl Yapılır?

Elde kalan malzemeleri eritme projesinin bugünki ayağında ''boncuklardan örme yıldızlı kolye'' vardı. Geçen sefer hatırlarsanız yine bir benzeri olan ''zincirden boncuk örgülü bilezik'' uygulamasını yapmıştım. Accessorize mağazasının çılgınca hayranı ve müdavimi olaraktan artık o beğendiğim saç bantlarına, kolye ve bileziklerine dünya kadar para vermeyi reddediyorum; ocağıma incir ağacı dikti:))) Bu sebeple kısa bir süredir beğendiklerimi evde kendim uygulamaya başladım. Ve işte gördüğünüz gibi çok da yapılmayacak bir şey değil...Bu modeli isterseniz, iki ucundan kalın lastikle tutturup saç bantı olarak bile kullanabilirsiniz. Yine her zaman dediğim gibi renkler ve boncukların uyumu tamamen sizin beğeninize ve hayal gücünüze kalmış...
Sevgiler
yıldızlı kolye

26 Ocak 2010 Salı

Kim Kardashian Makyajsız Hali

Bazı ünlüleri ekranda gördüğümüzde ''vay be inanılmaz güzel, aman ne hoş görünüyor, vs...'' diye düşünüp içten içe hayıflanırız..Sizi bilmem ama bende öyle:))) Ama aslında pek çoğu bizler gibi; onlarında sivilceleri çıkabiliyor, kırışıkları olabiliyor ya da yüzleri solgun görünebiliyor...İşte bu ünlülerden biri olan Kim Kardashian, makyajsız haliyle görüntülenmiş. Makyajlı ve makyajsız hali arasında ne çok fark var değil mi?
Kim-Kardashian-My-Curves-Have-Never-Looked-Better2
kim-kardashian-left-her-make-up-at-home
kim
skinnyvscurvy

Cici Kızlara Chochili Terlikler

Kimi zaman dost diye düşündükleriniz, zaman geçip gerçek yüzlerini gösterdiğinde sizi fazlasıyla hayal kırıklığına uğratabilirken; dışarıdaki ''hiç tanımıyorum acaba nasıl olur'' diye temkinle yaklaştıklarınız da sizi olumlu yönde şaşkınlığa uğratabiliyor. Sanırım bunun fazla tanımayla, ilişki kurmakla ya da sürekli içli dışlı olup olmamakla alakası yok. İnsan gerçek anlamıyla insansa hiç değişmiyor...Yaklaşık bir kaç haftadır blog kardeşliği kurduğum turkuaz eşarp ve joy da işte tam bu tanımlamalara giriyor. Her ikisi de inanılmaz samimi, dost canlısı, zararsız ve içten insanlar...
Geçen hafta başında Neşe benden ev adresimi istediğinde biraz şaşırmış ama adresimi vermiştim. İki gün geçmeden kargo görevlisi kapımı çaldığında gelen kutunun içinden pembiş çok cici bir terlik çıkıverdi. Beklemediğim için de çocuklar gibi neşelendim ve direkt Neşe'ye teşekkürlerimi ilettim. Neşe'nin sözlüsünün bir süredir ürettiği bu terlikler, çok uygun fiyatlara satılmaya başlamış.Benim bu terlikler hakkında söyleyeceğim tek şey, o cici renklerin biraz sade ve süssüz kalmış olması...E ama onu da herkes kendi zevkine göre süsleyiversin, ben kendiminkini süsliyim buradan size gösteririm:))) Göz atmak isteyenleri şuraya alalım...
12168_buyuk

25 Ocak 2010 Pazartesi

Cam Kırıklı Çizme Modası

Sizi bilmiyorum ama ben bu topukları cam kırıklarından oluşmuş çizmelere bayıldım. Açıkcası bunu ben de yapabilir miyim düşünmeye başladım:))
cam ayakkabı 1
ousapop_o
cam ayakkabı 2
cam ayakkabı 3
outsapop

Zincirden Bilezik Nasıl Yapılır?

Şu sıralar yeni malzeme alıp birşeyler yapmaktansa, elimde zaten hazır bulunan malzemeleri tüketmeye çalışıyorum. Aksi halde artık hiç bir yere sığamayacağım. Bu sebeple elimdeki boncuk ve zincirleri kombin ederek basit ama orjinal bir bilezik yapmak istedim. Bunun da yapımı daha önce yayınladığım örgü bilezik gibi çok basit, sadece uygun renk ve cinsteki boncukları eşleştirmek önemli...Bakalım beğenecek misiniz?
pınar taki2
Pınar taki

23 Ocak 2010 Cumartesi

Hoşgeldin Haftasonu

Haftasonunu çatıların bembeyaz karlarla kaplanmış olduğunu görerek karşıladık. Sadece bu bile evde çocuklar gibi neşeyle el çırpmamıza neden oldu. Bu yüzden akşam arkadaşlarımızla buluşup kardam adam partisi yapmak için sözleştik bile...Sizde bu güzel haftasonunu sevdiklerinizle neşeyle geçirirsiniz inşallah.
Sevgiler
haftasonu2

Kahve Çekirdeklerinden Kupa Nasıl Yapılır?

Eşim yılbaşından önce, karıştırdığı dergilerin birinde ''kahve çekirdeklerinden yapılmış kupayı'' beğenip,''bak ben bunu görsem alırım işte'' demişti. Bende sesimi çıkartmayıp, kupayı gizlice kendim yapmaya karar verdim.
Malzemeler ise kahve çekirdeği, düz bir kupa ve silikon tabancası ve sprey vernik... Yapımı maksimum 15 dakika süren bu şirin kupayı kahve çekirdekleriyle donattıktan sonra en üst tabakaya koruyucu olması için bir- iki kat sprey vernik sıkıyorsunuz böylece yıkarkende sorun olmuyor. Bu kupayı özellikle nescafe, cappuccino vs. içmek için kullandığınızda çekirdeklerden burnunuza salınan o koku bir de içecekle birleşince inanılmaz hoş oluyor.
Bu projeden artan çekirdeklerle şimdi de ''kahve çekirdekli mum'' yapmayı denemeyi düşünüyorum. Onu da yapıp en kısa zamanda paylaşacağım.
Sevgiler
Kahve çekirdekli

21 Ocak 2010 Perşembe

Ünlü Tasarımcılardan 2010 Yılına Ait Gece Elbisesi Modelleri/3

Bugün ''Ünlü tasarımcılarımıza ait gece elbisesi modelleri'' köşemizde; senelerdir bir klasik olan diğer bir markayı; Carolina Herrera'yı ağırlıyoruz:)) Daha önce Badgley Mischka ve Reem Acra'ya ait tasarımlar yer almıştı. Açıkcası bunların her birine bakınca Grace Kelly ve Audrey Hepburne şıklığı görüyorum. Ne diyim her biri bence çok zarif...
Carolina Herrera4
Carolina Herrera3
Carolina Herrera2
Carolina Herrera1

Mandarin Oriental Barcelona'dan Görüntüler

Kimi insan vardır gezmeyi görmeyi,yeni yerler hakkında bilgi sahibi olmayı severler. Sanırım bu post tam onlara göre...
Dünyanın çeşitli yerlerinde de mevcut olan Mandarin Otel zinciri geçtiğimiz Kasım ayında İspanya, Barcelona'da açılmış. Benim ilgimi çeken çok farklı bir dekorasyonu ve bildiğimiz otel kavramından biraz aykırı olması...Sizinde şimdi orada olasınız gelmedi mi??
mandarin4
mandarin1
manda
manda1
mandariin
mandarin6
mandarin2
cool hunter
Blog Widget by LinkWithin