3 Aralık 2010 Cuma

Eski Kazağınızı Nasıl Süslersiniz?

Haftabaşında arkadaşımla İpekyol'u gezerken -aynı zamanda iç çekerken- krem tonlarında incilerle süslenmiş bir kazak beğendim. Ama bazen etiketi görünce insanın eli titrer ve sonra ''ya ben bunu yaparım ne var ki?'' diye söylenir ya... İşte o şeker kazak için aynen bu durum yaşandı. Hemen sonrasında bende daha önce Gencallar mağazasından aldığım Stamina marka kazağımı incilerle benzer şekilde süslemeye başladım.
İlk olarak her iki tarafın omuzlarını aynı orantıda toplu iğneyle belirledim. Siz daha geniş istiyorsanız boyutu değiştirebilirsiniz.
incili kazak2
Daha sonra farklı boydaki incileri rastgele diktim. Herkes kazağın rengine ya da zevkine göre bu boncukları renklendireblir. Hayal gücü tamamen size ait arkadaşlar.
incili kazak

3 yorum:

kiraz çiçegi dedi ki...

bu yenileme fikirlerine bayılıyorum. çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

bir güzel çift dedi ki...

harikasın yaa...süper olmuş...

gly dedi ki...

harika olmus,ellerine saglik

Blog Widget by LinkWithin