12 Kasım 2010 Cuma

Renkli Bonibon Kolye

Geçenlerde bir davete giderken giyeceğim yeşil tütümün üzerine aksesuar olarak uygun birşey bulamadım ve evdeki hazır boncuklardan (yine) o günü kurtarması için idareten bir kolye yaptım. Gerçekten de o günü fazla fazla kurtardı:) Yaklaşık yarım saatimi aldı, her bir boncuğa çivi geçirmek tek tek kıvırmak ve daha sonra orantılı şekilde zincire bağlamak biraz el oyalayıcı ama yine de hem basit hem de şık bir kolye modeli. Bir de bu kadar zamandır bir ilk olarak kıyafetimle kolyeyi nasıl kombin ettiğime dair mini bir foto var. Çok fotoğraf çektirmeyi seven biri olmasam da bu da o güne dair hoş bir anı olarak kaldı.
renkli bonibonlar
renkli bonibonlar3
renkli bonibonlar1
fotoğsraf

7 yorum:

Naile dedi ki...

e olmuşken boydan olsaydı keşke, tütünü de görürdük :)

kolye çok hoş

Yasasin Ben dedi ki...

Nailecim çok sağoll..boydan var aslında hem de kolye daha net görünüyor ama foto koymak bana çok yabancı, şimdilik bu kadar oldu:))

kiraz çiçegi dedi ki...

tütünde kolyende süper olmuş :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Hep bir arada sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle...

İyi Bayramlar....

Elifim uyurken dedi ki...

çok zarif gözüküyor ama boydan görmek de isterdim:-)
sevgilerle
özlem

Venuste Hayat dedi ki...

Pinarcim, kolye yine harika :) ellerine saglik,tutunu de bir gorseydim boydan, ilginc bir etek neyle nasil giyilir hic bilmem bir iki fotoyla beni de aydinlativersen ne hos olur :) simdiden tesekkurler canim :) sevgiler,iyi bayramlar

Elifinelizi dedi ki...

İyi Bayramlar diliyorum..
Sevgiler:)

Blog Widget by LinkWithin