5 Kasım 2010 Cuma

Mihriban Aliyeva'nın Stili Mercek Altında (1)

Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev'in eşi Mihriban Aliyeva sadece siyasi başarılarıyla değil, zarif tarzıyla da uzun zamandır çok konuşuluyor. Özellikle geçtiğimiz gün ülkemize yaptığı ziyaretle Mihriban hanım tüm dikkatleri üzerine çekti ve stili Hayrünisa Gül'le karşılaştırıldı.
Her ikisi de farklı tarzlarda giyindikleri için adil bir karşılaştırma olmaz sanırım. Ama Hayrunisa Gül, Cumhuriyet Bayram'ı için verilen resepsiyonda giydiği o kötü kıyafet seçiminden sonra stilini artık değiştirmeli diye düşünüyorum. Şimdi tekrar bir düşünüyorum ve muhafazakar olmak renk, model ve zevk konusunda sınırlanmak anlamına gelmiyor ki. Şimdi sokağa bir çıkın sanki bir modacının elinden çıkmışcasına zevkli, uyumlu giyinen o kadar hoş tesettürlü bayanlar var ki... Kısacası moda öyle sihirli bir kapı ki onu istediğiniz kadar aralamak size kalmış...
Daha önce de burada Ürdün Kraliçesi Rania'nın stilini incelemiştim, bakalım Mihriban Aliyeva'nın stilini beğenecek misiniz? Bu inceleme yaklaşık 3 dosya halinde devam edecek o yüzden yorumlarınızı bekliyorum.
5
4
3
2
1
source

10 yorum:

moda_kesh dedi ki...

FECİ BOTOKSLU GİBİ DURUYO

gasilhane dedi ki...

Çok hoş kadın.. Dediğin gibi karşılaştırmak adil olmaz ama bizimki de bu kadar kötü olmasın, allah aşkına:)

bir güzel çift dedi ki...

kıyafet seçimleri oldukça zarif...yakıştırmış giydiklerini...

essra dedi ki...

kocası olmuyo bi tek yanına

Burcu dedi ki...

yani dediğin gibi karşılaştırma kısmında insan bir tuhaf oluyor. istenirse her koşulda zarif ve şık olunabilir ama bizimkilere bakınca her geçen gün daha da kötü olduklarını düşünüyorum. aliyeva ise gayet hoş duruyor

nihalasli dedi ki...

Pembe elbise laciver sanirim ceketi harika olmus,ayni kombini yapicam yazdim kafamin bi kosesine:)

kiraz çiçegi dedi ki...

çok şık ve zarif sayılı firstladylerden birisi.bizimkine ne denmeli bilmiyorum:S

Yasasin Ben dedi ki...

moda kesh; bence de baya bir botoks etkisi var bu hanımda:))

Gasilhane;kesinlikle çok hoş bir hanım bence de..

Bir güzel çift; sana katılıyorum normalde çok daha gösterişli giyinebilirdi ama çok zarif giyinmeyi tercih etmiş

Yasasin Ben dedi ki...

essra; ne diyim aynı şey benimde aklımdan geçti:)))

Burcu; Aliyeva açık ara farkla çok zarif giyiniyor, bizim first lady ler de modacılarını değiştirse ya keşke:))

Kiraz Çiçeği; kim bilir belki zamanla değişirler (umarımmm)

Ilhame Ali dedi ki...

Cox gozeldi bizim ledimiz:)Ne geyinse yarasir

Blog Widget by LinkWithin