1 Kasım 2010 Pazartesi

Bir Prenses Masalı

Kimi zaman bazı giysiler vardır; onunla bütünleştiğiniz an bilirsiniz ki o gecenin yıldızı sizsinizdir. Prenses olmak ya da tüm bakışları üzerinize çekmek gibi bir iddianız da yoktur ama giysiniz kendiliğinden bunu yapar.
Zuhair Murad'a ait iki farklı sezonun 2011 yılına ait tasarımları bunlar. Ve gerçekten bir prenses masalını andırıyor her bir fotoğraf karesi. Normalde bazı insanların kendi yaptıkları şeyleri övmesini ve onlar hakkında abartılı cümleler kurmasını hep çok gülünç bulmuşumdur. Çünkü bana göre kendine güvensizliğin bilinçaltında kalmış bir yansımasıdır. Ama eğer ben Zuhair Murad olsaydım ve böyle sanat eseri diye tabir edeceğim elbiseleri tasarlasaydım belki de birazcık iddialı olabilirdim, ne dersiniz?
3
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

2 yorum:

Azura dedi ki...

Fotoğraflar harika hele elbiselere diyecek lafım yok!! :(

Venuste Hayat dedi ki...

OMG!

Blog Widget by LinkWithin