4 Ekim 2010 Pazartesi

Tatlı, Şirin ve Çocuksu Bir Stil:Carey Mulligan

Carey Mulligan; yaşı çok genç olmasına rağmen bugüne kadar pek çok filmde rol aldı.Ama ben onu ''An Education''la tanıdım. Bu sene Oscar ödül töreninde diğer yaşıtları gibi kameralara gözlerini kısıp,dudaklarını şişirip şuh bakışlar atmak yerine ürkek ama bir o kadar şirin gülücükler attı. O sebeple de gönlüme taht kurdu...Sanki okuldaki sıra arkadaşınızmış gibi tanıdık ve sempatik geliyor. Kısa kesilmiş sarı saçlarıyla kombine ettiği stili ise yine kendine özgü ve iddiasız...Ne dersiniz onu da stil ikonlarının arasına yazalım mı?
carey3
carey5
carey4
carey2

3 yorum:

uğurböceği dedi ki...

bu saç şeklini seviyorum.ama şekil vermesi zor.

Pınar Gencal dedi ki...

aynen bende seviyorum ve bu şekildeki saçı olan kızlara imrenerek bakıorum.biraz zor bir model haklısın

gasilhane dedi ki...

Burnun başladığı yere ne denir sadece yunancasını biliyorum, iki kaşın arasıdır hani, orayı küçülttürmüş bu kadın, düşünsenize biz tatlı diye hayran hayran bakıyoz ama onun bile takıntı yaptığı noktaları var..

Blog Widget by LinkWithin