1 Ekim 2010 Cuma

Sokaktan Ayakkabı Manzaraları

Başlığımı kesinlikle doğru atmışım evet bu aşağıdaki görüntüler kesinlikle sokaktan ayakkabı manzaraları...Bir dakika sanırım ben ilk sıradaki ciciyi istiyorum... Renklerin uyumuna, o uzun kurdalelenmiş detaylara bayıldım. Sanki böyle şirin şirin bana bakıyor:))
İkinci sıradaki sana da bayıldım. Her elbisemle seni kullanabilirim...Üçüncü sıradaki; sen de o asi görüntünün altında aslında çook zarif görünüyorsun. Kotlarımın altına ne kadar da hoş olurdun...Ve dördüncü sıradaki; sen zaten renginle gönlümü fethettin, seni de çok sevdim... Allah'ım bunların hepsi çok güzel değil mi?
shoes3
shoes4
shoes2
shoes1
sartorialist,jak&jil

2 yorum:

cemre dedi ki...

2. ve4. benim olsun muuu:)

Pınar Gencal dedi ki...

olsunnnn:)))

Blog Widget by LinkWithin