14 Ekim 2010 Perşembe

Leopar Efsanesi Devam Ediyor!

Leopar deseni bir moda, bir moda değil derken nedense hayatımızdan hiç çıkmıyor. Özellikle bu kış sezonunda ''leopar deseni'' fazlaca hüküm sürecek...Ama burada anahtar kelime ''ikiden fazla leopar desen detayını bir arada kullanmayın! Çünkü bazen çok moda diye baştan aşağı kendini o desene ya da renge bulayan hanımlarımız gerçekten hiç hoş bir görüntü oluşturmuyorlar. Bir de bunu leopar deseninde düşünsenize; Afrika belgeseli benzeri bir şey oluyor. Aşağıdaki kombinlerden en çok Tory Burch babetleri beğendim...
Animal-Print-Mango
leopar1
Mango-animal-print
mango, net-a-porter

5 yorum:

Elif uyurken dedi ki...

babetlere bende bayıldım
ama bir türlü kendime yakıştıramıyorum bu leopar desenini...
sevgiler
özlem

1dekorasyon dedi ki...

paylaşım için teşekkürler. babetler güzel.

Venuste Hayat dedi ki...

Pinarcim çok şık görünüyorlar, ama ben aksesuarda daha çok ercih ederim...

Tesettür Aşktır dedi ki...

Bend leopar deseni hiç kullanmadım şimdiye kadar ama aksesuar olarak kullanmayı düşünemeye başladım sizin postunuzdan sonra :)

Sevgiler
http://tesetturasktir.blogspot.com/

Pınar Gencal dedi ki...

Elif Uyurken;leopar biraz iddialı bir desen olduğu için giymeden önce insan çekiniyor.Ama alışmakla alakalı bir kere denesen bence alışırsın:)

1dekorasyon;rica ederim ne mutlu bana beğenmişsiniz

venüste hayat;meltemcim nerelerdesin?

tesettür aşktır;çok sevindim düşünceni değiştirdiğim için, umarım sık sık giyer ve beni hatırlarsın.sevgiler

Blog Widget by LinkWithin