25 Ekim 2010 Pazartesi

Hayvanlar Dünyasından Şirin Takılar

Takılarla uğraşmayı çok seven biri olarak giydiklerimde her zaman takı kullanmasam da yine de şirin detaylı olanları görünce içim gitmiyor değil. Bu takılarda yine çok şirin olanlardan. Baykuşlar, yengeçler, tavşanlar,dinazorlar,papağanlar, koalalar... Özellikle kuş detaylılar çok komik görünüyor. Bu takılar;; papağanlarıyla çok büyük bir aşk yaşayan cici insan Tubişciğime armağan olsun:))
Hayvanlı aksesuar3
hayvanlı aksesuar2
hayvanlı aksesuar1

3 yorum:

Naile dedi ki...

kafesli olan çok güzelmiş. bu tür kolye uçlarını nerden bulabiliriz pınarcım?

Pınar Gencal dedi ki...

Naile cim ben bunun birebir aynısını Türkiye'de hiç görmedim genelde yurtdışında satılıyor. Ona bende bayıldım ama eğer görürsem buralarda bir yerde mutlaka sana hbr veririm

tubish dedi ki...

canım arkadasımmmm;papaganlı olanlara ve kafesli olana bayıldım bayıldımmm =) beni dusunerek paylaştıgın içinde ayrıca çok teşekkür ederimm =))

Blog Widget by LinkWithin