1 Ekim 2010 Cuma

Eski Yeleğimi Kış İçin Yeniledim

Giysi dolabınızda bazı parçalar vardır ki, eskidiği için eliniz onu göndermeye bir türlü yanaşmaz. Bir an uzanıp tutacak gibi olursunuz ama sonra yapamazsınız.
''Ya sonra giymek istersem?, ya benzerini bir daha bulamazsam?, hem zaten alt tarafı bir parça giysi ne kadar yer kaplayabilir ki?....vs şeklinde düşünceler sonrası, galibiyet tabi ki iç sesinizden yana olur... Bu gördüğünüz yeleğin başına da işte tam böyle bir hikaye geldi. Ama madem giymeye devam ediyorum o halde biraz yenilenmeli diye düşündüm. Alırken de vurulduğum;o iç yüzeyindeki pembe sateni vurgulamak için; yeleğin ön yüzündeki ceplerine ince şeritler halinde parlak lacivert ve pembeden kırık boncukları dizdim.Tek tek sıralamak biraz yorucu olsa da, sonuç beni mutlu etti...
yelek süsleme
yelek süsleme2

5 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

sıkılırsan cep kısımlarını içeri sokarsın olmaz mı:)

çiğdem dedi ki...

canım ya sen derya baykal gibisin vala.elinden her iş geliyor dersek yeridir.maşaallah eskisindende güzel olmuş bence.

Coşkun Hürsel dedi ki...

Çok güzel. Peki bu yeleğin altına en çok ne yakışır? Beyaz gömlek? Pembe tişört?

liza dedi ki...

Bu çoook güzel olmuş Pınar. Eline sağlık. Bide üstünde görseydik:)))

Pınar Gencal dedi ki...

modaerator;keşke cepleri içeri sokabilsem yalancı cep bunlar :)))

Çiğdem; çok mersi canım evde oldukça uğraşmayı seviyorum bu işlerle.

Coşkun;Immm sanırım ikisi de değil...Daha dün beyaz t-shirt ve jean kombinasyonuyla giydim bu yeleği:)

Lizacım; çok sağol.inşallah bir gün giyip de çıkarım karşınıza

Blog Widget by LinkWithin