11 Ekim 2010 Pazartesi

Aynalı Ayakkabın Dayanılmaz Cazibesi

''Dost başa, düşman ayağa bakar'' lafı özellikle 21.yy'da çok geçerli olmasa gerek. Çünkü kadın erkek hepimiz birbirimizin ayaklarına bakmaktan kendimizi alamıyoruz...
Ama lütfen arkadaşlar şu ayakkabıya bakarak bana fikrinizi söyler misiniz? Kabul ediyorum daha önce pek çok kere bir ayakkabı için ''bayıldım'' kelimesini kullanmışımdır ama bu, bu güzel şeye bayıldım, hayran kaldım, bittim... Her adım attığınızda ara ara yapacağı o tatlı yansımayı ve olacak ışık hüzmesini düşünsenize.
Maison Martin Margiela'ya ait bu aynalı ayakkabılar collectors item dediğimiz çok değerli parçalardan biri ki bu sebeple fiyatı da 1,335.00 dolar kadar...
Maison_Martin_Margiela_mirror_heels1
Maison_Martin_Margiela_mirror_heels5
Maison_Martin_Margiela_mirror_heels3
Maison_Martin_Margiela_mirror_heels4

5 yorum:

Siu dedi ki...

Bunlarla discoya gidelim :))

cemre dedi ki...

ayakkabılar çok şık pek de ucuzmuş canım:)

Demet:) dedi ki...

Güzel.....:)İşçilik cok güzell bende cok ''Bayıldımmmm'':)

simon dedi ki...

ay gercekten çok şık

Pınar Gencal dedi ki...

siu,ayakkabı tam discoluk zaten.ışıklarla birleşince disco topu gibi olur:)

cemre;evet gerçekten çok pahalı hadi zorlayıp aldın bunu sonra nasıl giyiceksin.giyemezsin ki eskimesin die:))

simon;kesinlikle çok şıkk

Blog Widget by LinkWithin