14 Eylül 2010 Salı

Sokak Modasından Seçme Kareler

Öncelikle herkesin bayramını tekrardan kutluyorum. Umarım hepiniz gönlünüzce harika bir bayram geçirmişsinizdir. Bayramda hem tatil, hem doğum günüm, hem de 12 dev adamın başarısı derken sanırım uzun zamandır olmadığım kadar neşeli ve keyilfli zaman geçirdim. Aman Allah bozmasınnn:)))
Gelelim konumuza; Sartorialist sokaktaki sıradan yüzlerin sıradan olmayan stillerini görüntüleyen ve bu konuda ilk olmuş bir site...Ara ara siteyi inceler ve arşivime beğendiğim stilleri kaydederim. Sartorialist'in bu haftaki görüntülerini sizler için seçtim. Son karedeki mavi gömlek-jean-Louboutin üçlüsüyle görüntülenen hanım kızımız bence müthiş bir stil yakalamış...
9.8.10_Alice_2456-web
91110Wht_2929Web
90910ninthAve_2566Web
91110ABJL_3058Web1

1 yorum:

Eylül dedi ki...

Son kare müthiş ! Ben bayılıyorum bu sokak modası olayına pınarcım,bence moda sokakta :)

Blog Widget by LinkWithin