27 Eylül 2010 Pazartesi

Merhaba !!!

Herkese Merhaba, hepinize süper bir hafta diliyorum. Yaklaşık bir hafta buralarda yoktum ve yokluğumu yine giderken değil de döndüğümde buraya yazarım diye düşünürken, neredeyse iki günde bir nerede olduğuma dair mailler aldım. İnanın çok çok mutlu oldum, beni düşünen merak eden ve hadi aramıza dön diyenlere çok teşekkürler. Geçen hafta nerelerde miydim? Kısa bir yaz sonu tatilinde... Yaz sezonunu hayırlısıyla kapadım ve şimdi bomba gibi hazırım Sonbahar-Kışa. Tatille ilgili notlarımı ve görselleri de daha sonra paylaşacağım. Bu sezon çok işe yaramayabilir ama bir dahaki sene tatile gidenler için yararlı bir kaç detayım var:)
İlk postuma şöyle lezzetli ve tam sonbahara uygun bir görüntüyle başlayalım istedim. Sizi bilmem ama süt ve kek benim için muhteşem bir ikili. Koltuğa yayılıp sevdiğim bir filmi izlerken, kucağımda da yumuşacık bir battaniye varken bu ikili inanılmaz keyif verir.
Doğum günümde kayınvalidemin hediye ettiği kitchenaid mikserle yaptığım ilk kek. Bu arada herkese tavsiye ediyorum, benimde ilk zamanlar mutfakta çok yer kaplar mı diye düşüncelerim vardı. Ama hakikaten özellikle hamur işlerinde karıştırma işlemini söylene söylene değil, seve seve yapmanızı sağlıyor.
D3X_9578

1 yorum:

Nur dedi ki...

Oh ya özlemişim seni.
Hoşgeldin canım beniiim muuck..

Blog Widget by LinkWithin