17 Eylül 2010 Cuma

Mavi Nazar Boncuklu Charm Bilezik

Nazar boncuklarını özellikle renklerinden dolayı çok severim. Sıcacık masmavi bakan gözler gibi sanki hemen yanı başınızda duran, tanıdık bir dost gibidirler. Bundan çok seneler önce nazar boncukları su dolu bir kasenin içinde dekorasyon objesi olarak kullanılırdı. O zamanlar elimi o suya daldırır nazar boncuklarının o büyüleyici şıngırtısını duymayı severdim.
Geleneksel olarak nazar boncuklarının kötü gözlerden ve kötü bakışlardan bizleri uzak tutacağını, engelleyeceği gibi bir inanış vardır. Doğru mu, değil mi bilemem ama bir aksesuar olarak az önce söylediğim sebepten dolayı ben çok seviyorum. Bu sebeple sevdiğim, özel bir insana bu ''Mavi nazar boncuklu şans bileziğini'' yapmak istedim. Şu anda hediyesi ona kavuşmak için yolda ve umarım beğenir...
nazar boncuklu charm bilezik
mavi boncuklu charm2

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Pınar hnm,kız arkadaşıma almak istiyorum bu bileziği ne yapmam lazım?
cihanay79@yahoo.com iletişime geçermsiniz benimle

cemre dedi ki...

ben de hep sevmişimdir nazar boncuklarını çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

Emine İncefidan dedi ki...

çok güzel...

Adsız dedi ki...

pınar hanım çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Dilekce.. dedi ki...

Harika görünüyor, hem bileklik hem de fotoğraf kalitesi :)

Nur dedi ki...

Canııım hamarat hatunum nerelerdesin?

Adsız dedi ki...

Nerelerdesin arkadasim?bu kadar ara vermezsin sen.ozledik artik (sema)

Pınar Gencal dedi ki...

Cihan bey size konuyla ilgili mail attım:)

Cemre,Emine,Adsız ve Dilekçe; çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Evdeki malzemelerden birşeyler uyduruyorum işte, ne güzel siz de beğenip böyle beni mutlu eden yorumlar yazıyorsunuz...

Nur'ummm; minicik bir tatile çıktım, azcık kışa hazırlık yaptım, moral depoladım döndüm...

Semacım;sana da mail attım tatlım bakarsın

Blog Widget by LinkWithin