29 Eylül 2010 Çarşamba

Marchesa Tasarımı Bir Elbiseyle ile Prenses Olabilir misiniz?

Cevaplıyorum: Evet olabilirsiniz...Marchesa daha önce de pek çok kere bahsettiğim gibi gece kıyafetlerinde ve ünlülerin kırmızı halıdaki giysi seçimlerinde tercih edilen ilk isimlerden biridir. Açıkcası ben Oscar ödüllerinde boy gösterecek olsam Marchesa'dan başka bir isim düşünmezdim ve bir nevi fahri elçisi olabilirdim:) Tasarımları ışıl ışıl, kadını kadın gibi gösteren ve inanılmaz zarif görünürken bir yandan iddialı olan detaylardan oluşuyor.
Marchesa'nın 2010 gece elbisesi tasarımlarını da kişisel moda arşivime ekliyor ve ara ara bakıp ''ahh ahh'' üzere bir köşeye koyuyorum. Daha önceki Marhesa tasarımlarına bakmak isterseniz buraya ve buraya ışınlanın dostlarım...
marchesa7
marchesa6
marchesa5
marchesa4
marchesa3
marchesa2
marchesa1

1 yorum:

Eylül dedi ki...

Evet benimde arşivimde ah lanmak üzere yerlerini aldılar.Arada bakıp bakıp iç geçirmeyi düşünüyorum.Elbiseler muhteşem görünüyor.

Blog Widget by LinkWithin