27 Eylül 2010 Pazartesi

Louis Vuitton'dan Eskiye Dönüş..

Modada hiçbir zaman asla, asla dememeli insan!! Bundan bir kaç sene önce ayakkabıda ucu küt ya da incecik sivri burunlar, kocaman fiyonklar, kalın düz inen topuklar... vs asla giymem dediklerimizi arasındaydı. Gerçi ben şimdi yine büyük laf edip ucu küt burun asla giymem demek istiyorum ama yine de kendime çok güvenemiyorum:)) LV yine eskiye dönüş tasarımlarından birini yapmış ve 14.yy Fransa'sına ve kabarık eteklerin altına giyilen o kocaman fiyonklu ayakkabılardan esinlenerek ''LV Beauty Pump''modelini tasarlamış. Beğendim mi? Kararsızım ama kendimi hoş bir elbisenin altında bu ayakkabılarla hayal edemediğimi söyleyebilirim. Hani şu olur; LV yetkilileri siyah renkli bir modelini bana denemem için hediye eder belki yanında da ona uyan bir çantayla birlikte...O zaman belki bir ihtimal bu model için sempati besleyebilirim:))Hadi bakalım ben kahvaltı yapmaya gidiyorum, akşama yeni konularla döneceğimmm.Kocaman öpücükler
4
3
2
1

3 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

sevmedim sevmedim bendee:)

Pınar Gencal dedi ki...

bende sendenim:)

Nur dedi ki...

Ya şu topuklar varya kendimi bildim bileli sevmiyorum.. O nedir Allahını seversen Pınarım ya, resmen yontulmamış odun dicem kusura bakma lütfen..
Nerde estetiiiiik, nerde şıklık o derece itici ki anlatamam ve bana Louis ne verirse versin hayatta bu takunyaları ayağıma takıpta gezmem Pınarım :D (büyük konuşmaksa sonun kadar yani:)

Blog Widget by LinkWithin