17 Eylül 2010 Cuma

Bonibon Şekerli Parmak Arası Terlik Yapımı

Hemen hemen her yerde bulabileceğiniz bu plastik parmak arası terlikler özellikle plajda benim kurtarıcım oluyor, ama maalesef biraz süslü olduğumdan böyle aldığım gibi kullanmayı çok sevmiyorum. Daha önce burada yaptığım ''Kurdaleye sarılı pembiş çiçekli terlik'' ten sonra, değişik ve basit olması açısından bu terliği yaptım. Yapımı onbeş dakikayı bile almıyor, inanılmaz basit ve maliyetsiz...
Hediye gelen çiçeklerin tüllerini atmayıp genelde evde işe yarar umuduyla bekletirim. Sarı ve beyaz renklerindeki bu tülleri kısa ince şeritler halinde kesip tek tek bağladım. Ardından evdeki bonibon şekerlerini andıran ve terliğin rengine uyar diye düşündüğüm bu boncukları silikon tabancamla yapıştırdım. Boncukların ortasına da daha cici olsun diye minik parlak taşlar ekledim. Bu fikirler çoğaltılabilir arkadaşlar, elinizdeki malzemeye göre kim bilir daha ne güzel fikirler çıkar?
bonibon şekerli terlik

2 yorum:

Naile dedi ki...

işyerinde flickr fotoğraflarını görüntüleyemediğimden senin blogdaki fotoğrafları ancak evde görebiliyorum. Şu sıralar da çok yoğun geçiyor akşamlar, bir oturamıyoruz bile evde değil ki pc açmak. Diyeceğim o ki son zamanlarda eklediklerini göremedim yani. Ama bunu baya merak ettim. Bu akşam düğün var yarın gündüz uçuşa geçen evimi temizleme hayalleri. Du bakalım belki yarın akşama fırsat bulurum :)

Sevgiler..

nesrin dedi ki...

harika olmuş hem çok basit hem güzel.

Blog Widget by LinkWithin